גוגל במקום השני בסקר "החברות שהכי כדאי לעבוד בהן"

ענקית החיפוש הגיעה למקום השני בסקר העולמי של CNNMoney, הודות לנגישות של מנהליה הבכירים ● למקום הראשון בסקר הגיעה סאס, המאפשרת לעובדיה "שיחה על כוס קפה" עם המנכ"ל אחת לחודש ● חברות היי-טק נוספות ב-25 המעסיקות המובילות: נט-אפ, מיקרוסופט, אינטל, אוטודסק וסיסקו

ענקית החיפוש גוגל (Google) נמצאת במקום השני בסקר החברות "שהכי כדאי לעבוד בהן", אחרי חברת התוכנה סאס (SAS) – כך עולה מהסקר העולמי של CNNMoney.

גוגל זכתה לשבחים על תוכנית CareerGuru, שבמסגרתה 43 מנהלים בכירים ב-14 משרדים ברחבי העולם מעניקים אימון לעובדים. מהנדסי גוגל יכולים גם לדון בסוגיות שונות עם מהנדסים בכירים, המכונים EngAdvisors. בתוכנית זו השתתפו 900 מהנדסים מאז שהושקה בשנת 2009. כיום, מספר המועמדויות לעבודה שמוגשות לגוגל גבוה פי 61 ממספר המשרות הקיימות. בשנה שעברה דורגה גוגל במקום הרביעי ברשימה.

למקום הראשון בסקר הגיעה כאמור סאס, המספקת תוכנות ניתוח ושירותים לארגונים גדולים וגורמי ממשל, גם כן הודות לנגישות של מנהליה הבכירים. אחת לחודש מוזמנים העובדים לשיחה "על כוס קפה" עם המנכ"ל ג'ים גודנייט, במהלכה הם יכולים לדון עמו על כל נושא. הודות לתנאי העבודה המעולים בחברה, שיעור העזיבה מרצון עומד על 2.6% בלבד. בשנה שעברה דורגה החברה מצפון קרולינה במקום השני.

במקום השלישי, כמו בשנה שעברה, נמצאת חברת האחסון נט-אפ (NetApp). החברה מקיימת פגישות קבועות שבהן מוצגים עובדים חדשים בפני המנהלים הבכירים. במקום החמישי הגיעה מיקרוסופט (Microsoft), גם הודות לקידום נשים שמבקשות לעבוד בהיי-טק. בין השאר, עורכת החברה אירועי DigiGirlz, שבהם יכולות תלמידות תיכון לדון על טכנולוגיה עם עובדי מיקרוסופט. חברות היי-טק נוספות בין 25 המעסיקות המובילות בסקר הן אינטל (Intel), אוטודסק (Autodesk) וסיסקו (Cisco).

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. צבי צוויג

    לקחתי זכוכית מגדלת לבדוק מי במקום הראשון

אירועים קרובים