מיקרוסופט מגייסת את כוכבי-העל לפרסומות החדשות של חלונות פון 8

הזמרת גוון סטפאני והשחקנית ג'סיקה אלבה מככבות בקמפיין החדש של הענקית מרדמונד, שמהווה חלק ממסע הקידום של מערכת ההפעלה החדשה של החברה לסמארטפונים ● במיקרוסופט מבטיחים להציג במודעות הבאות את אנדי סמברג מסטרדיי נייט לייב, ואת כוכב הפוטבול קאם ניוטון מקבוצת ה-Carolina Panthers

מיקרוסופט (Microsoft) חשפה אתמול (ד') שתי פרסומות חדשות לחלונות פון 8 (Windows Phone 8), בהשתתפות כוכבי-על וידוענים – הפעם בהשתתפות הזמרת גוון סטפאני והשחקנית ג'סיקה אלבה. סטפאני, נערת הרוק הנצחית ובעלת ליין האופנה LAMB, מוצגת בסרטון כאשת אופנה שנמצאת בתנועה מתמדת, אך בכל זאת מצליחה לכתוב שירים. השחקנית אלבה, לעומתה, היא אם עסוקה עם איפור מושלם ובלי אף קמטוט של זעף, למרות בקבוק התינוקות המוטל הפוך על השולחן לידיה בבימוי מעוצב.

האם הסרטונים החדשים יפילו את המשתמשים מהכסא, או שבמיקרוסופט מקווים שהפרסום פשוט יידבק למותג? מה שבטוח הוא ששני הסרטונים החדשים לא יהיו האחרונים בסדרה. כך, ברדמונד מבטיחים להציג במודעות הבאות את אנדי סמברג מתכנית הטלוויזיה סטרדיי נייט לייב (Saturday Night Live), ואת כוכב הפוטבול קאם ניוטון מקבוצת ה-Carolina Panthers.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים