ג'ים הברקורן, HP: "מנהלי תשתיות שלא ידאגו לפישוט ולניהול האחסון יאבדו בין הארונות"

"מנהלי תשתיות ומנהלי אחסון במערכי מיחשוב ארגוניים צריכים להתמודד עם קצב השינויים הטכנולוגיים, לרבות הגידול האקספוננציאלי בכמות המידע שבו הם נדרשים לטפל", אמר הברקורן, מנהל חטיבת האחסון של HP לאזור EMEA ● עוד הוא ציין, כי "התקציבים שלהם אינם גדלים כלל או לא גדלים באופן התואם את הגידול במשימות שלהם והם נדרשים לטפל בעוד מידע על גבי עוד יישומים"

"מנהלי תשתיות ואחסון ניצבים בפני כמה אתגרים שונים במקביל. לכן, הדרך היחידה שלהם לעמוד בריבוי המטלות היא לפשט את האחסון ולנהל אותו באופן אחוד. מנהלי תשתיות שלא יעשו זאת יאבדו בין ארונות האחסון", כך אמר ג'ים הברקורן, מנהל חטיבת האחסון של HP לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה). הברקורן ביקר באחרונה בישראל ונפגש עם לקוחות אסטרטגיים של הסניף הישראלי של ענקית ה-IT.

לדבריו, "למנהלי תשתיות ולמנהלי אחסון במערכי מיחשוב ארגוניים יש כמה חזיתות של התמודדות, בהן קצב השינויים הטכנולוגיים, לרבות הגידול האקספוננציאלי בכמות המידע שבו הם נדרשים לטפל. בנוסף, התקציבים שלהם אינם גדלים כלל או לא גדלים באופן התואם את הגידול במשימות שלהם. לכך יש לצרף את העובדה שהם נדרשים לטפל בעוד מידע על גבי עוד יישומים. החזון שלנו הוא לסייע לארגונים לצמצם את עלויות התחזוקה שלהם ולהפנות יותר תקציבים למו"פ ולחדשנות".

הוא הוסיף, כי "הרכישה שלנו את 3Par, שנעשתה ב-2010, מספקת ללקוחות הארגוניים מערכות שמסייעות לחברות לאחסן ולנהל מידע באופן יעיל יותר. יש למערכות הללו טכנולוגיה של Thin Provisioning, הקצאה רזה, שמספקת יכולת לנתב ולחלק את קיבולת האחסון למידע. היכולת הזו נדרשת בכל רגע נתון, לפי צרכים משתנים".

הברקורן ציין, כי "במרץ 2011 אמר שילבנו את טכנולוגיית האחסון שלנו בהיצע תשתית הענן שלנו. השילוב בין הטכנולוגיות יוצר פתרונות חדשים לאחסון במערכים וירטואליים לצד יכולות למניעת שכפול נתונים, תוך הרחבת הגמישות של מערכי מיחשוב הענן". הוא הוסיף ש-"על מנת שארגונים ימנפו את היתרונות הגלומים בענן ויצליחו להשיג שיפור ממשי בביצועים ובגמישות יש ליצור אינטגרציה מלאה ושקופה בין ה-IT, האחסון והתקשורת, ולאפשר ניהול מרכזי של המערך המלא של שלושתם. כך יכולים ארגונים לקצר תהליכי פריסה, לשפר ביצועים, להקטין נפחי אחסון ולקבל החזר השקעה מיטבי מה-IT. יש לנו יכולת להגדיל את מערכי האחסון הארגוניים באופן גמיש ומודולרי".

מה מצב המכירות של המערכת?
"אנחנו מתייחסים ל-3Par כפתרון האחסון המרכזי שלנו ומתמקדים בשיפורו. המכירות בעולם ובאזור EMEA גדלו ב-100% בכל שנה מאז הרכישה. אני מעריך שקצב הגידול במכירות יימשך, ואף יגדל מעבר ל-100%".

כיצד אתה מתייחס למתחרים, ובראשם EMC ונט-אפ (NetApp)?
"באחרונה יצא מחקר של אדיסון (EDISON Group), מכון עצמאי ובלתי תלוי, שהשווה את הביצועים של חברות האחסון השונות: EMC, נט-אפ, היטאצ'י (Hitachi), קומפלנט (Compellent) של דל (Dell) ו-XIV של יבמ (IBM). המחקר בחן כמה היבטים של ביצועים ובראשם הקצאה רזה. לדברי המכון, בגלל הצורך של ארגונים לעשות יותר בפחות, הם נדרשים למטב את ניצול התשתיות שלהם, כאשר האחסון ממשיך להיות רכיב מרכזי בתשתיות. המחקר גילה שטכנולוגיה של הקצאה רזה מספקת תועלות רבות, הן בהיבט הביצועים והן בהיבט צמצום העלויות. על פי המכון, 3Par מוביל בטכנולוגיה זו על פני המתחרים בשלושה היבטים: הטכנולוגיה עובדת עם מינימום חריגות והפרעה למערכות ה-IT, היא מבטיחה שינוע מיטבי של הנתונים בין המערכות השונות ומבטיחה את אחסונם ביעילות מרבית".

"אנחנו לוקחים את הפונצקיונליות הנדרשת במערכות אחסון High End ומביאים אותה ל-Mid Range", סיכם הברקורן. "אנחנו יוצרים שילוב מלא ושקוף בין ה-IT, האחסון והתקשורת, לטובת פישוט האחסון וניהולו באופן מרכזי".

משה בראונר, שמונה באחרונה להוביל את תחום האחסון ב-HP ישראל, ציין ש-"המגמה בישראל דומה למה שאנחנו רואים בעולם: הלקוחות אוהבים את הטכנולוגיה החדשה של 3Par וקצב האימוץ כאן דומה למה שרואים ברחבי תבל. יותר מ-20 לקוחות ארגוניים גדולים בישראל כבר מפעילים את התשתיות הקריטיות שלהם על מערכות 3Par והם מהווים את מקדמי המכירות הטובים ביותר שלנו בשוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים