מולטיפוינט תפיץ בישראל פתרונות ניהול ובקרת גישה של Centrify

במסגרת ההסכם בין החברות, תספק מולטיפוינט תמיכה מקומית לחבילת ה-Centrify Suite 2012 החדשה ולפתרונות החברה בכלל ● אריה וולמן, סגן נשיא למכירות במולטיפוינט: "Centrify מספקת לנו מערך פתרונות שיענה על הצורך לנהל בצורה מרכזית את האימות ומתן ההרשאות של משתמשים עבור פלטפורמות שונות"

מולטיפוינט, מפיצה של פתרונות לאבטחת וייעול רשתות ארגוניות, תפיץ בישראל את מוצרי Centrify – ספקית פתרונות אבטחת מידע וניהול גישה בצורה מרכזית למגוון פלטפורמות, ותספק תמיכה מקומית לחבילת ה-Centrify Suite 2012 החדשה ולפתרונות החברה בכלל.

אולי קרטר, מנהל ערוצי הפצה EMEA ב-Centrify, אמר כי "Centrify נמצאת בשלב של התרחבות בינלאומית מהירה, כשהיא מציגה קצב גידול של יותר מ-70% באירופה, המזרח התיכון ואפריקה. מגמת גידול זו תמשיך גם בישראל, שוק חשוב עבור Centrify, בו הצורך יכולת לשלוט בצורה מרכזית, לספק הרשאות ולבצע בקרה עבור מערכות יוניקס (Unix), לינוקס (Linux), מק (Mac), אנדרואיד (Android) ו-iOS – מייצר ביקוש מצד הלקוחות. זאת, לצד הצורך לפשט את הגישה לבסיסי נתונים ואפליקציות בארגון עצמו או ברשת". הוא הוסיף, כי "אנו שמחים להכריז על מולטיפוינט כמפיץ חדש, אשר יסייע לנו לגייס, לנהל ולפתח רשת של שותפים עסקיים טכנולוגיים שיתמכו במהלך ההתרחבות שלנו".

אריה וולמן, סגן נשיא למכירות במולטיפוינט, אמר כי "אסטרטגיית ההתרחבות של Centrify מתבססת על הקמת רשת שותפים טכנולוגיים, אשר יכולים לסייע ללקוחות להתמודד ביעילות עם דרישות אבטחת המידע והרגולציה שלהם. Centrify חוברת לארגונים כגון מולטיפוינט, הפועלים כשלוחה של Centrify באזורים השונים של EMEA, ומספקים מכירות בשפה המקומית, תמיכה טכנית ושירותים. Centrify מספקת לנו מערך פתרונות שיענה על הצורך לנהל בצורה מרכזית את האימות ומתן ההרשאות של משתמשים עבור פלטפורמות שונות, דרך ששום יצרן אחר אינו מספק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים