עכשיו זה רשמי: פאלו אלטו של הישראלי ניר צוק פותחת משרד בארץ

בראש המשרד הישראלי של החברה יעמוד בן כפולר, שיכהן גם כמנהל מכירות אזורי שלה בישראל, יוון וקפריסין ● במסגרת תפקידו יקדם כפולר את הפעילות הזו ויעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם אינוקום מקבוצת אמן, המפיצה הבלעדית של מוצרי פאלו אלטו בישראל ● אינוקום תמשיך לעבוד מול ועם האינטגרטוריות שיטמיעו בישראל את מוצריה

הידיעה שפורסמה בראשונה באנשים ומחשבים מקבלת תוקף רשמי: פאלו אלטו (Palo Alto Networks), שייסד הישראלי ניר צוק, פותחת סניף בישראל.

בן כפולר בן ה-40, יעמוד בראש הסניף. הוא אף מונה כמנהל מכירות אזורי של החברה, יצרנית הדור הבא של הפיירוולים, בישראל, יוון וקפריסין. זאת, כחלק מהרחבת פעילותה של פאלו אלטו בישראל. במסגרת תפקידו יקדם כפולר את הפעילות הזו ויעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם אינוקום מקבוצת אמן, המפיצה הבלעדית של מוצרי פאלו אלטו בישראל. אינוקום תמשיך לעבוד מול ועם האינטגרטוריות שיטמיעו בישראל את מוצריה: טלדור תקשורת-גלאסהאוס, קבוצת אמן, 2BSecure, אבנת ואחרות.

בתפקידיו הקודמים שימש כפולר כסמנכ"ל המכירות ומייסד שותף בחברת Accesslayers וכן כמנהל המכירות בחברת דתנין – שתיהן פועלות בשוק אבטחת המידע.

העילה לפתיחת הסניף הישראלי נובעת מהגידול הניכר בהיקף הפעילות של פאלו אלטו בשנה החולפת ומאחר שאינוקום מעריכה שהקמת הסניף תסייע לה לקדם את פעילות החברה עוד יותר. להערכתה, היקף המכירות של פאלו אלטו בישראל יוכפל עד יושלש בשנה הבאה.

צוק אף משמש כמנהל הטכנולוגיות של החברה. בעברו הוא עבד בצ'ק פוינט (Check Point), אולם כיום הוא נחשב לגדול משמיציה. פאלו אלטו שווה בימים אלה 1.61 מיליארד דולרים, לאחר שהונפקה בראשונה בסוף יולי וכבר ביום המסחר הראשון זינקה מנייתה ב-26.5%. מאז ההנפקה עלתה המנייה בכמעט 50%.

ב-2002 מכר צוק את הסטארט-אפ שלו, OneSecure, לנטסקרין (NetScreen) תמורת יותר מ-40 מיליון דולרים ושימש כמנהל הטכנולוגיות של החברה הרוכשת. ב-2004 רכשה ג'וניפר (Juniper) את נטסקרין תמורת ארבעה מיליארד דולרים וצוק עבר לשמש בה סמנכ"ל אבטחת מידע, עד שעזב אותה ב-2005. הוא התאכזב מהעובדה שלא יכול היה לקדם שם את הרעיון שלו ליצירת הדור הבא של אבטחת המידע וטען שג'וניפר היא חברה נעדרת חדשנות.

רוצים לשמוע את ניר צוק בישראל? הירשמו לכנס Next Generation Network Security של אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים