עובד בנמל התעופה JFK נעצר בחשד למעורבות גניבת משלוח של מחשבי iPad Mini

העובד נעצר על ידי ה-FBI בחשד למעורבות בגניבת שני משטחים עם המחשבים הללו ● על פי החשד, הוא שימש כצופה בעוד ששניים משותפיו למזימה גנבו את המשטחים בפועל ● החשד נגדו התעורר לאחר שעובדים אחרים בנמל התעופה נחקרו והתבסס לאחר שהוא הוביל את החוקרים למקום שבו הוסתרה לכאורה המשאית עם המשטחים הגנובים

רנל רנה ריצ'רדסון, עובד בנמל התעופה JFK בניו-יורק, נעצר על ידי סוכני ה-FBI בחשד למעורבות בגניבת שני משטחים של מחשבי iPad Mini, בשווי כולל של קרוב לשני מיליון דולרים. החשוד נעצר לאחר שנתגלה, כי בירר פרטים על המשלוח ואף התייעץ היכן יוכל להשיג מלגזה לביצוע גניבתו. על פי ה-FBI שימש ריצ'רדסון כצופה כאשר שניים משותפיו למזימה גנבו את המשטחים בפועל.

הגניבה אירעה בשבוע שעבר במסוף המטענים של נמל התעופה JFK. הגנבים נעזרו במלגזה כדי להעמיס את המשלוח, שכלל כ-3,500 מחשבי iPad Mini, על משאית. שלושה משטחים אחרים הושארו במקום, לאחר שהחשודים הבינו שהתגלו על ידי אחד העובדים של נמל התעופה. החשד נגד ריצ'רדסון התעורר לאחר שעובדים אחרים בנמל התעופה נחקרו והתבסס לאחר שריצ'רדסון הוביל את החוקרים למקום שבו הוסתרה לכאורה המשאית. מהדיווחים לא ברור אם המשאית ובה המחשבים הגנובים אכן התגלתה במקום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים