תוכן שיווקי
לקראת אירוע פאלו אלטו Next-Generation Network Security

לקראת אירוע | צביקה וייסמן, אינוקום: "ישנם שלושה דברים חשובים בהיבט של פיירוול – ביצועים, ביצועים וביצועים"

לקראת אירוע שעורכת InnoCom מקבוצת אמן, נציגת פאלו אלטו בישראל, מסביר צביקה וייסמן, מנכ"ל משותף בחברה, את היתרונות הגלומים בדור הבא של הפיירוול

18/11/2012 14:21

מאת הילל יוסף

"לקוחות ארגוניים מתמקדים באמצעי אבטחת המידע שלהם, על רקע מתקפות הסייבר והפריצות האחרונות. למרות זאת, הם רוצים לקבל ביצועים גבוהים שיאפשרו להם להתמודד עם איומי הסייבר השונים בלא לפגוע בעבודת ה-IT. ישנם שלושה דברים חשובים בהיבט של פיירוול – ביצועים, ביצועים וביצועים", כך אמר צביקה וייסמן, מנכ"ל משותף בחברת InnoCom מקבוצת אמן. וייסמן דיבר לקראת אירוע Next-Generation Network Security, שעורכת InnoCom מקבוצת אמן, נציגת פאלו אלטו בישראל, השבוע באולמי East בתל אביב.

לדברי וייסמן, "פאלו אלטו הביאה לשינוי בעולם של הפיירוול: הם היו הראשונים שהביאו את הדור הבא של הפיירוול הארגוני. התפיסה של פאלו אלטו גורסת כי אין להסתכל על פורט (מבואה) אלא 'לומר' לארגון אילו יישומים יש בתוך הארגון, מי משתמש באותם יישומים ומה הוא עושה עימם. זאת, על מנת שניתן יהיה לאבטח אותם בצורה מיטבית".

בעבר, אמר וייסמן, "ארגונים חסמו את היישומים שנחשבו מסוכנים, כגון פייסבוק ויו-טיוב. היום מבינים שמדובר בכלי עבודה –  אין ארגון שלא משתמש בהם. לכן נדרש להתאים את היישום ולהיות מסוגל לאפשר לחלק מהעובדים להשתמש ביישום ולחלק – לא. ההגנה נעשית עם מנועים מאד חכמים של אנטי-וירוס, כלי מניעת חדירה, מניעת זליגה. אלה הם כלים 'זוללי' CPU. מהנדסי פאלו אלטו פיתחו חומרה ייעודית לטובת הנושא על מנת שלא תהיה השפעה על הביצועים כאשר כל הכלים מופעלים בו זמנית. העבודה נעשית בצורה שונה לעומת צ'ק פוינט שיש להם פתרונות ניהול איומים אחוד, UTM. שם, יש התבססות על הפיירוול הסטנדרטי הוסיפו עליו הוסיפו רכיבי אבטחה וכל אחד מהם עובד בנפרד – הפעלת הרכיבים הללו גורמת לירידה של עד 90% בביצועים".

אינוקום"הבעיה שלנו בשוק הישראלי", אמר וייסמן, "היא שלקוחות מאמינים לדפי מידע של יצרני האבטחה ואינם מוכנים להשקיע מעט משאבים ולבחון בפועל מה זה באמת עושה. ארגון הולך ומשלם מאות אלפי דולרים למוצר המפחית את ביצועי ה-IT שלו, בעוד שבעזרת כמה אלפי דולרים הוא יכול לעשות בדיקה של ביצועים אצל גורם צד ג'".

"לאור ההצלחה שלנו בשוק הישראלי", אמר וייסמן, "כאשר יש כבר מאות לקוחות של פאלו אלטו, אנו מעריכים כי פתיחת הסניף הישראלי של החברה תסייע לנו להכפיל ואף לשלש את המכירות ב-2013. חלק גדול מהצפי שלנו לגידול ב-2013 יגיע מפרויקטים של הקמות מרכזי מיחשוב ארגוניים, שם נדרשת רמת אבטחת מידע מאד גבוהה, לצד ביצועים מאד גבוהים – וזה מה שפאלו אלטו עושה בצורה מיטבית. אחד היתרונות הגדולים של פאלו אלטו בסביבת הדטה סנטר זו היכולת להטמיע את המוצר שלה בשכבה הראשונה (layer 1) והמשמעות היא שארגונים לא צריכים לעשות מהפכה כלשהי ברשת על מנת להטמיע את הפיירוול בדטה סנטר. זה יתרון עצום הן ברמת הטמעת המוצר והן ברמת הניהול".

"אנו רואים יותר ויותר פרויקטים בהם נעשית החלפה מלאה של פתרונות צ'ק פוינט באלה של פאלו אלטו", סיכם וייסמן, "פאלו אלטו הם הראשונים המממשים הלכה למעשה את התפיסה של הדור הבא של הפיירוול. כל המתחרים מספקים גרסה נוספת של פיירוול בעוד פאלו אלטו היא היחידה המביאה את הדור הבא של הפיירוול. פאלו אלטו מספקת מערכת עם תפיסה כוללת ולא טלאי על טלאי".

אירועים קרובים