חלונות פון 7.8 הגיעה לשלב ה-RTM

גרסה זו של חלונות פון היא גרסת העדכון האחרונה המיועדת למשתמשי הדור הראשון שלה, בגרסאות 7 וגרסאות 7.5 ● הצפי להשקה הרשמית של העדכון הזה היה ברבעון הראשון של 2013, כך שתיתכן הקדמה מסוימת בהפצתו למשתמשים

חלונות פון 7.8 (Windows Phone 7.8), גרסת העדכון של מערכת ההפעלה מבית מיקרוסופט (Microsoft) לסביבת הטלפונים החכמים, הגיעה לשלב ה-RTM – כך הודיע אחד מאנשי ענקית התוכנה בכנס המפתחים של מיקרוסופט ונוקיה (Nokia), שנערך בסוף השבוע בסינגפור. הצפי להשקה הרשמית של העדכון הזה היה ברבעון הראשון של 2013, כך שתיתכן הקדמה מסוימת בהפצתו למשתמשים.

גרסה זו של חלונות פון היא גרסת העדכון האחרונה המיועדת למשתמשי הדור הראשון שלה, בגרסאות 7 וגרסאות 7.5. הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה, גרסה 8, שהושקה לאחרונה במקביל להשקת חלונות 8 (Windows 8), מיועדת רק למכשירים חדשים שמציעים חומרה מתקדמת בהרבה לעומת המכשירים הראשונים שהציעו את חלונות פון.

גרסה 7.8 תציע חלק מהתכונות שקיימות בחלונות פון 8. כך, למשל, מסך הנעילה של גרסה זו יהיה זהה כמעט לחלוטין למסך הנעילה בגרסה הנוכחית, כולל אפשרות להגדרה של עד 3 אריחים חיים, כאלה שמעבירים מידע מעודכן כגון הודעות דואר אלקטרוני, הודעות ברשתות חברתיות ועוד – גם במצב בו הטלפון נעול. כמו כן יוכלו משתמשים לבחור מתוך מגוון רחב בהרבה של ערכות נושא, כאשר הצפי הוא לאספקה של עד 20 ערכות נושא.

דפדפן אינטרנט אקספלורר (internet Explorer) של בעלי טלפונים המצוידים בחלונות פון 7 ו-7.5 לא יעודכן לגרסה 10 כמו זה שמסופק עם חלונות פון 8, אך לפי החברה הוא יעבוד בצורה משופרת ומאובטחת יותר. בין השינויים הנוספים תהיה אפשרות לשיתוף קבצים בין חברים לקבוצה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים