נט-אפ מדברת Big Data

במהלך כנס השותפים NetApp Insight 2012, שהתקיים בשבוע שעבר בדבלין שבאירלנד, שאלנו את סוללת בכירי נט-אפ (NetApp) מהי האסטרטגיה של החברה בתחום ה-Big Data. מי שהתנדב לענות היה ריץ' קליפטון, סגן נשיא בכיר לפתרונות ואינטגרציה בנט-אפ: "האסטרטגיה שלנו ל-Big Data מתחילה עם זה שאנו הופכים למעשי עבור המשתמש את האפשרות לאסוף את כל המידע בצורה יעילה. הדוגמה הנפוצה ביותר לשימוש ביישומים אלו היא אנליטיקה – ארגונים רוצים לבצע ניתוח לצורך קבלת החלטות ולנצל את כמויות המידע העצומות שאספו. בדרך הם מרוויחים שני דברים: מרבית המידע הוא מובנה או הופך להיות מובנה, והמשך ההתמחות ב-Data Warehouse ובסיסי נתונים בקנה מידה גדול היא אתגר חשוב; והדבר השני הוא טכניקות חדשות לבסיסי נתונים שאינן SQL, שפותחו מראש כך שאפשר יהיה להאיץ את קבלת התוצאה. בסיסי נתונים אלה קלים להטמעה בארגון וניתן לשדרג אותם בהמשך, כך שארגונים יוכלו להטמיע אותם במחיר סביר". עוד הוסיף קליפטון, "דוגמה נוספת לשימוש ב-Big Data היא הטיפול בווידיאו. חלק גדול מהמידע שנצבר היום נמצא בצורת וידיאו, כדוגמת סרטי אבטחה. רוחב הפס של מערכות האחסון הופך להיות קריטי. יש לנו מערכות אחסון ייעודיות בפלטפורמת E-SERIESS, שמאפשרות למעשה ארכיון אינסופי.

במסיבת העיתונאים השתתפו גם דיוויד גינג'ל – סגן נשיא לשיווק ופיתוחי עסקים באזור EMEA, ג'יי קיד – מנהל הטכנולוגיות של נט-אפ העולמית, וג'ון רולאסון – מנהל שיווק פתרונות ומוצרים והאחראי על הקשר עם השותפים ב-EMEA. בערב הוזמנו העיתונאים לאירוע משותף במבשלת הבירה של גינס.

מימין: ג'ון רולאסון, מנהל שיווק פתרונות ומוצרים והאחראי על הקשר עם השותפים ב-EMEA בנט-אפ; ג'יי קיד, מנהל הטכנולוגיות של נט-אפ העולמית; ריץ' קליפטון, סגן נשיא בכיר לפתרונות ואינטגרציה בנט-אפ; ודיוויד גינג'ל, סגן נשיא לשיווק ופיתוחי עסקים באזור EMEA

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים