בן ויינברגר מאמדוקס ימונה למנמ"ר בנק לאומי

ויינברגר, נשיא חטיבת OSS באמדוקס, יחליף בתפקיד את איציק מלאך - כך מוסר גורם בכיר בתעשייה, המעורה בהנהלת הבנק ● הוא גבר בהתמודדות על דוד טוביאס, ראש אגף הפיתוח במחלקת המיחשוב והטכנולוגיה בבנק, ולשעבר מנמ"ר בנק ישראל, שהובא על ידי מלאך לבנק לאומי והיה מועמד בולט להחליפו

בן ויינברגר, נשיא חטיבת OSS (מערכות תמיכה תפעוליות) באמדוקס (Amdocs), ימונה למנמ"ר בנק לאומי – כך נודע לאנשים ומחשבים מפי גורם בכיר בתעשייה, המעורה בהנהלת הבנק. ויינברגר יחליף בתפקיד את יצחק (איציק) מלאך, ששימש ראש חטיבת התפעול והמיחשוב של הבנק 17 שנים, ובשנים האחרונות היה גם המשנה למנכ"ל.

ויינברגר גבר בהתמודדות על דוד טוביאס, ראש אגף הפיתוח במחלקת המיחשוב והטכנולוגיה בבנק, ולשעבר מנמ"ר בנק ישראל, שהובא על ידי מלאך לבנק לאומי והיה מועמד בולט להחליפו. עם זאת, יצוין שהודעה רשמית בדבר זהות מחליפו של מלאך כראש חטיבת התפעול והמיחשוב טרם נמסרה.

לאנשים ומחשבים נודע, כי רקפת רוסק-עמינח, המנכ"לית החדשה יחסית של בנק לאומי, לא הייתה מעורבת ברוב תהליך המיון והבחירה, וכי הנושא טופל, עד לכמעט סופו, על ידי אגף משאבי האנוש של הבנק. עוד נודע, כי בשלביו האחרונים של המירוץ על כסאו של מלאך התמודדו 12 מועמדים, מתוכם הגיעו שלושה לקו הסיום – ביניהם גם ויינברגר.

איציק מלאך, המנמ"ר היוצא של בנק לאומי. צילום: קובי קנטורויינברגר, בוגר הטכניון בחיפה, עובד שנים רבות באמדוקס, חלקן בתפקידים בחו"ל. הוא משמש בתפקידו הנוכחי מזה שנתיים וחצי. לפני כן היה ויינברגר ראש תחום עסקי ותפעול בקבוצת המוצרים העסקיים בחברה ועוד קודם לכן – מנכ"ל יחידת מוצרי ניהול הרווח העסקי שלה. בתקופתו הראשונה היה ויינברגר מנהל פרויקטים באמדוקס, כאשר בין שתי תקופותיו בחברה שימש כמנהל אזורי במכללת אפק.

נדמה, כי בכירי אמדוקס "פורשים כנפיים" על המגזר הבנקאי: צביקה נגן, מנמ"ר בנק הפועלים, שימש בתפקידו הקודם מנהל חטיבת המוצרים של אמדוקס, ואף היה ממנהליו של ויינברגר.

גורמים המקורבים לבנק העריכו, כי מועמדותו של ויינברגר נקבעה על דעת מנכ"ל אמדוקס, אלי גלמן, שמקורב להנהלת בנק לאומי וסייע בבחירתו.

ויינברגר אמר לאנשים ומחשבים, כי אינו יודע על כך דבר וכי למיטב ידיעתו, הנושא טרם נסגר.

מבנק לאומי נמסר, כי "התהליך טרם הסתיים ועדיין לא נקבע מחליף למלאך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים