כנס הלקוחות והשותפים השנתי של דאסו סיסטמס ייפתח היום בבריסל

שמו של הכנס שונה השנה ל-3DExperience Forum, והוא מתמקד באסטרטגיה החדשה של החברה - חוויית השימוש בפלטפורמת 3DExperience ● לדברי ברנארד שארלס, מנכ"ל ונשיא החברה, "האירוע השנה הוא בבחינת אבן דרך"

דאסו סיסטמס, חברת התוכנה הגדולה בצרפת והשנייה בגודלה באירופה אחרי סאפ (SAP), תפתח היום (ב') את כנס השותפים והלקוחות השנתי שלה בבריסל. שמו של הכנס שונה השנה ל-3DExperience Forum, והוא מתמקד באסטרטגיה החדשה של החברה – חוויית השימוש בפלטפורמת 3DExperience.

ברנארד שארלס, מנכ"ל ונשיא החברה, אמר ש-"האירוע השנה הוא בבחינת אבן דרך, לאור כניסתה של דאסו לעידן חדש של יקומים וירטואליים שמעבר ל-PLM המסורתי, עם פלטפורמת 3DExperience. החברה מספקת לעסקים ואנשים יקומים של חוויות 3D שמאפשרים לדמיין חדשנות בת קיימא ובת ביצוע ויוצרים הרמוניה בין מוצרים, טבע וחיים".

אירועי הלקוחות והשותפים של דאסו הם בעצם אירוע אחד מתגלגל, שנערך ב-20 תאריכים שונים בחודשים מאי עד נובמבר באזורים שונים בעולם. החברה מתייחסת לכנס בבריסל כאירוע השנתי העיקרי לקהילת השותפים והלקוחות שלה. הכנס יתמקד, כאמור, בפלטפורמת ה-3DExperience, כמו גם ב-12 ערוצי התעשייה המותאמים אליה ובכל מותגי ה-3D, בהם 3DSWYM, 3DVIA, CATIA, DELMIA, ENOVIA, EXALEAD, GEOVIA, NETVIBES, SIMULIA ו-SOLIDWORKS.

לאירוע בבריסל יגיעו יותר מ-1,500 משתתפים, בהם עשרות עיתונאים מכל רחבי העולם. החברה תציג באירוע מגמות חדשות בתעשייה ואתגרים עתידיים בכל ערוץ תעשייה שבו היא פועלת, סיפורי לקוחות, תצוגה חיה של חוויית 3D ועוד. בנוסף יציגו בכנס שותפי החברה את פתרונותיהם.

הכותבת הינה שליחת אנשים ומחשבים לבלגיה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים