צביקה וייסמן, אינוקום: "נשלש ואף נרבע את המכירות – בגלל פתיחת הסניף הישראלי של פאלו אלטו"

"אנחנו רואים יותר ויותר פרויקטים בהם נעשית החלפה מלאה של פתרונות צ'ק פוינט באלה של פאלו אלטו", אמר וייסמן, מנכ"ל משותף של החברה ● לדבריו, "פאלו אלטו היא הראשונה שמממשת הלכה למעשה את התפיסה של הדור הבא של הפיירוול - NGFW, שהיא מערכת עם תפיסה כוללת ולא כזו שבנויה טלאי על טלאי"

"בגלל פתיחת הסניף הישראלי של פאלו אלטו (Palo Alto Networks), שעל הקמתו הוכרז בשבוע שעבר, נשלש ואף נרבע את היקף המכירות שלנו בשנים 2013-2014", כך אמר צביקה וייסמן, מנכ"ל משותף של אינוקום מקבוצת אמן.

וייסמן דיבר בפתח כנס שערכה היום (ג') אינוקום, נציגת פאלו אלטו בישראל, באולם איסט בתל אביב. לכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, הגיעו מאות מקצועני אבטחת מידע.

"אנחנו רואים יותר ויותר פרויקטים בהם נעשית החלפה מלאה של פתרונות צ'ק פוינט (Check Point) באלה של פאלו אלטו", אמר וייסמן. "פאלו אלטו היא הראשונה שמממשת הלכה למעשה את התפיסה של הדור הבא של הפיירוול – NGFW. מדובר במערכת עם תפיסה כוללת ולא כזו שבנויה טלאי על טלאי".

הוא הוסיף, כי "מנהלי ה-IT בארגונים רוצים לקבל ביצועים גבוהים שיאפשרו להם להתמודד עם מגוון האיומים ובמקביל – שלא תיפגע עבודת ה-IT. לכן, היבט הביצועים הופך להיות קריטי בשכבת הפיירוול הארגונית. לפאלו אלטו יש מנוע אחד, בארכיטקטורה משולבת, שבו רצים יחדיו כלל רכיבי אבטחת המידע: אנטי וירוס, מסנן דואר זבל, חוסם נוזקות ועוד. לעומת זאת, המתחרים מריצים מנועים נפרדים, שונים, מה שגם מביא לפגיעה חמורה, של עד 90%, בביצועים וגם מייקר את עלות אבטחת המידע".

"פאלו אלטו הייתה הראשונה שהביאה למימוש התפיסה לפיה אין להסתכל על פורט (מבואה) אלא 'לומר' לארגון אילו יישומים יש בתוכו, מי משתמש בהם ומה הוא עושה עימם. זאת, על מנת שניתן יהיה לאבטח אותם בצורה מיטבית", אמר וייסמן.

יהונתן גד, מנכ"ל משותף של אינוקום. צילום: קובי קנטורהוא סיכם באמרו, כי "ארגונים לא צריכים לעשות מהפכה כלשהי ברשת על מנת להטמיע את הפיירוול בדטה סנטר. זה יתרון עצום, הן ברמת הטמעת המוצר והן ברמת הניהול".

פאלו אלטו במקום צ'ק פוינט
יהונתן גד
, מנכ"ל משותף של אינוקום, אמר ש-"ארגונים מצויים כיום בשלב שלאחר החשש מעזיבת צ'ק פוינט לטובת פאלו אלטו, וזה שינוי משמעותי, כי קשה לעזוב את הקיים והמוכר".

לדבריו, "לפני ארבע שנים התחלנו את הפעילות שלנו כנציגים של פאלו אלטו. אמנם, יש דברים שלא השתנו בארבע השנים הללו: ברק אובמה הוא עדיין נשיא ארצות הברית והטילים ממשיכים ליפול עלינו. אולם, בכל הקשור להטמעת מערכות אבטחה של פאלו אלטו עברנו שינוי רציני".

הוא תיאר כמה השקות של מוצרים ושירותים אותן ביצעה החברה בכנס שערכה בשבוע שעבר בלאס וגאס. "ההכרזה המשמעותית ביותר היא הצגת יכולות וירטואליזציה מלאה למערכות של פאלו אלטו, משמע – פתרון תוכנה של החברה, שמסוגל לבדוק מכונות וירטואליות בין שכבות בסיסי הנתונים, היישומים והווב, ולהציב פיירוול פיזי אחד בין כל השכבות הווירטואליות", אמר.

הכרזה נוספת אותה ציין גד "הינה הוספת משפחה שלמה של מכונות פאלו אלטו, PA-3000, לתיק המוצרים של החברה, בה הניהול של הקונסולה מופרד לחלוטין מהמנועים עצמם. זה מפחית את העומס על המעבדים ומאפשר לגשת לפלטפורמת הניהול גם בעיתות עומס". הוא ציין, כי "הגרסאות החדשות למוצרי ה-WildFire וה-GlobalProtect של החברה מסייעות בהגנה על הארגון מפני התקפות זמן אפס (Zero day attacks) ומספקות מענה לכל משתמש, בכל מקום בעולם". הוא ציין, כי "עוד הוכרזו גרסאות חדשות של תוכנת הניהול פנורמה ומערכת ייחודית לסינון כתובות URL".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים