תוכן שיווקי

לקראת אירוע | סדנת 4X4 פלטינום בנושא התמודדות עם האיומים בעולם הסייבר

אנשים ומחשבים וג'ון ברייס מכללת היי-טק גאים לפתוח את המחזור ה-11 בגרסה החדשה של "סדנאות 4X4 פלטינום" ● סדנת ההתמודדות עם האיומים בעולם הסייבר תפתח ב-23 בינואר 2012

20/11/2012 13:54
נרכש הרגע. שלומי בוטנרו, סמנכ"ל הטכנולוגיות של CyActive

איומים במרחב הדיגיטלי קיימים מעל ל-35 שנה, אולם בשנים האחרונות זמינות כלי התקיפה אל מול קלות ההפעלה ונגישות המערכות הדיגיטליות מביאה להתפתחות איומים בהיקף שטרם הכרנו ואף כניסה לתודעה של מונח חדש-ישן "הטרור הקברניטי". לדעת מומחים איום זה הינו אחד מן האיומים המהותיים ביותר במאה ה-21 הניצבים מול החברה המודרנית. התקפות אלו פוגעות בכל רבדי העולם הווירטואלי, החל מאתר האינטרנט המשפחתי, דרך פרופיל הפייסבוק וחשבון הבנק הפרטי ועד ליעדים אסטרטגים כגון מאגרי מידע ציבוריים ותשתיות לאומיות.
בין אם סיבת תקיפות אלו הן פוליטיות, דתיות, כלכליות, או רק "בשביל הכיף", אומדן הנזק עלול לנסוק עד לרמת היקפי נזק הנגרמים בזמן מלחמה קונבנציונאלית ואף מעבר.

מטרת הסדנה
סדנא מרתקת זו באה לסקור במבט על ובשפה נהירה את מרחב הבעיה והאתגרים הצפויים בהתמודדות בזירה זו, תוך התייחסות למרחב העיסקי, ציבורי, פרטי והלאומי. בין היתר ננסה לפענח גם את מילון ה-Buzzwords הרלוונטי, לסקור איומים חדשים במרחב הדיגיטלי ולמפות את גזרות הפעולה.

יתרונות הסדנה
הקניית הכלים להבנת עולם הסייבר תוך שימוש בהדגמות טכנולוגיות וניתוח אירועים שהתרחשו. ניסיון רב של מנחי הסדנא בפעילויות בעולם הסייבר הן בהגדרת מדיניות וברמת אפיון, הטמעה ופיתוח של פתרונות אבטחה ייחודיים עבור לקוחות.

מנחי הסדנא
דרור בן דוד, ראש תחום יזמות טכנולוגית, חטיבת הביטחון במטריקס
שלומי בוטנרו
, מנהל מרכז התמחות אבטחת מידע וסייבר, מטריקס – בעל ניסיון של כ-10 שנים בעולם הסייבר בעבודה מול הגופים הגדולים בארץ ובעולם. הכרות מעמיקה בעולמות טכנולוגיים שונים מהגנת סייבר בפיתוח מערכות ועד הגנה על תשתיות ארגוניות קריטיות. ביצוע פרויקטים בנושאים טכנולוגיים מובילים בעולם הסייבר (Computer Forensics, Incident Response, Malware Analysis וכו'). נסיון של 5 שנים בהדרכה בתחומי הסייבר השונים.

לדברי שלומי, "תפיסת ההגנה בעולם הסייבר צריכה לנצל את היתרונות היחסיים שיש לארגון מול האיומים השונים בניהם ההכרות האינטימית עם מערכות הארגון, ראייה כוללת של כלל המערכות והאירועים השונים בהם. כמו כן יש לשנות תרבות ממצבים בהם אומרים לא לשילוב טכנולוגיות עקב חשש מפגיעה לארגון למצב בו אומרים כן תוך בניית מעטפות הגנה מתאימות".

קהל יעד
מנהלי אבטחת מידע, מנמ"רים, יועצי מחשוב ארגוני, מנהלי תשתיות בארגונים.

לפרטים נוספים נא לפנות לכרמית ג'אן בטלפון 03-7330790 או בכתובת המייל הבאה

אירועים קרובים