סאפ ערכה יום העצמה נשית בנושא מדעים וטכנולוגיה לתלמידות מכרמיאל

במפגש, שנערך בשיתוף עם מכון דוידסון לחינוך מדעי, השתתפו כ-130 בנות כיתה ח' מבית הספר אורט כרמים שבעיר ● המטרה היתה להעביר לבנות את המסר שגם הן יכולות ללמוד מדעים וטכנולוגיה ● אורית פישביין, מנהלת קשרי קהילה בסאפ ישראל: "סאפ העמידה את נושא האחריות הסביבתית והחברתית כאחד מיעדיה העיקריים בארץ ובעולם, וההנהלה הבכירה מחויבת לנושא"

עובדי סאפ (SAP) ישראל, בשיתוף עם מכון דוידסון לחינוך מדעי, ערכו השבוע יום העצמה נשית בנושא מדעים וטכנולוגיה, לכ-130 בנות כיתה ח' מבית הספר אורט כרמים שבכרמיאל. מטרת המפגש היתה להעביר לבנות את המסר שגם הן יכולות ללמוד מדעים וטכנולוגיה.

בתחילת היום נפגשו התלמידות עם יורם ויצמן, מנהל פיתוח בסאפ כרמיאל, שסיפר על מיזם BWN (ר"ת Business Women Network) של סאפ לקידום נשים בתעשייה. ויצמן אמר לבנות, כי "טכנולוגיה לא צריכה להוות מחסום עבור נשים. אני מקוה שהיום הזה יסיר מעט מהחששות שאולי קיימים אצל חלק מכן".

בהמשך סיפרה רונית מאייר – מנהלת בסאפ רעננה ויוזמת פרויקט ה-"גירל טק", אודות מצב הנשים בתעשיית ההיי-טק. לדבריה, 30% מהעובדים בכל חברת היי-טק הן נשים, רק 10% מגיעות למעמד של מנהלות וכ-3% בלבד מגיעות לתפקיד המנכ"ל. "החשיבות של נטוורקינג היא עצומה. הנטוורקינג מאפשר ייעוץ, הכוונה וקידום הדדי. חברויות וקשרים יאפשרו לכן להתקדם וחשוב לא פחות לדעת להעז, להוביל ולהנהיג", אמרה מאייר לבנות.

לאחר מכן נהנו הבנות משאלון טריוויה אודות עולם המדע וההיי-טק, התנסו בסדנה בנושא תרופות שהעבירו מדריכות ממכון דוידסון ושמעו הרצאה בנושא פיזיקה מפי ד"ר גבריאלה דורפמן פורמן ממכון דוידסון.

אורית פישביין, מנהלת קשרי קהילה בסאפ ישראל, מסרה כי "סאפ העמידה את נושא האחריות הסביבתית והחברתית כאחד מיעדיה העיקריים בארץ ובעולם, וההנהלה הבכירה מחויבת לנושא. במסגרת מחויבות זו הוקם בחברה פורום הנשים (BWN), שמטרתו להעצים את הנשים בתוך סאפ – הן בישראל והן בארגון העולמי. הפורום בישראל החליט, כי פעם בשנה יעבוד בשיתוף עם תוכנית קשרי קהילה בסאפ, וזו השנה השלישית שבה הוא מקיים את מפגש 'גירל טק', שמטרתו לתרום לצמצום הפערים המגדריים בתעשיית ההיי-טק והמדעים, על ידי חשיפת נשים צעירות לנושא".

בנות כיתה ח' מכרמיאל בפעולה. צילום: מגניבון מגנטים לאירועים, יח"צ

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים