ארצות הברית: צעיר מניו-יורק הורשע בגניבת פרטיהם האישיים של 120 אלף משתמשי אפל ממחשבי AT&T

הפורץ הורשע על ידי חבר מושבעים בניוארק, ניו-ג'רזי, בעבירות של קשירת קשר לגישה לשרתים בלי רשות וגניבת זהות במקרה אחד ● בין קורבנותיו היו ידועים כמגישת החדשות הבכירה דיאן סוייר, ראש עיריית ניו-יורק, מייקל בלומברג, וראש עיריית שיקגו, רם עמנואל ● הוא צפוי לעונש של עד חמש שנות מאסר ולקנס של רבע מיליון דולרים בגין כל סעיף אישום

חבר מושבעים הרשיע את אנדרו ארנהיימר, צעיר מניו-יורק, בפריצה למערכי המיחשוב של AT&T ובגניבת כתובות דואר האלקטרוני ומידע אישי אחר של 120 אלף צרכנים של אפל (Apple).

ארנהיימר, בן 27, הורשע על ידי חבר מושבעים בניו-ארק, ניו-ג'רזי, בעבירות של קשירת קשר לגישה לשרתים בלי רשות וגניבת זהות במקרה אחד. הוא צפוי לעונש של עד חמש שנות מאסר ולקנס של רבע מיליון דולרים בגין כל סעיף אישום. שותפו של ארנהיימר לפריצה, דניאל ספיטלר, הודה באשמה ביוני 2011, והוא ממתין לגזר דינו.

התובעים במשפט טענו, כי השניים היו מזוהים עם Goatse Security – קבוצה של טרולים שמנסה לשבש את התכנים והשירותים המקוונים ברשת. בכתב האישום צוין, כי AT&T יצרה שותפות עם אפל בארצות הברית על מנת לספק שירות אלחוטי למשתמשי ה-iPad. על פי כתב האישום, השניים השתמשו בטכנולוגיות שונות שביצעו מניפולציות על חשבונות דואר אלקטרוני, כאשר מטרתם הייתה לגנוב נתונים על משתמשי iPad, שהגישה שלהם לאינטרנט היתה דרך AT&T.

כותבי הרוגלה, ששמה Slurper, סיפקו מידע אודות חשבונות דואר אלקטרוני של מפורסמים לאתר Gawker. זה פרסם את השמות של הסלבס ואת חשבונות הדואר האלקטרוני שלהם שנפרצו, בהם דיאן סוייר, המגישה הבכירה של חדשות ABC, מייקל בלומברג, ראש עיריית ניו-יורק, ורם עמנואל, ראש עיריית שיקגו.

הסנגור של ארנהיימר הודיע, כי בכוונתו לערער על פסק הדין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים