גוגל פליי: התגלו שישה יישומים מזויפים המתחזים ליישומים של אפל

היישומים, שהוצגו תחת שם המפתחת Apple Inc, הוצעו להורדה בסכומים שנעים בין 4.98 ל-9.97 דולרים ● טרם ידוע אם מדובר בהונאה שמטרתה לגרום למשתמשים לבצע רכישה של יישומים שפשוט אינם פועלים, או שמא לנסות לשתול במכשירים של המורידים סוסים טרויאניים או רושעות אחרות

יישומים מזויפים המתחזים ליישומים של אפל (Apple) התגלו בגוגל פליי (Google Play), חנות היישומים של גוגל (Google). מדובר בשישה יישומים שמוכרים היטב למשתמשים במכשירי אפל – iPhoto, iMovie, Pages, Numbers, Keynote ו-Garageband, שהוצג כ-Garage Band – מה שהיה יכול להוות רמז למשתמשי טלפונים המבוססים על אנדרואיד (Android) שמדובר ביישומים מזויפים.

היישומים, שהוצגו תחת שם המפתחת Apple Inc, הוצעו להורדה בסכומים שנעים בין 4.98 ל-9.97 דולרים. לא נמסרו דיווחים על טיבם, מעבר לכך שבאחת הביקורות נכתב, כי הם בכלל לא נפתחים ולא מתחברים לרשת, כנדרש. טרם ידוע אם מדובר בהונאה שמטרתה לגרום למשתמשים לבצע רכישה של יישומים שפשוט אינם פועלים, או שמא לנסות לשתול במכשירים של המורידים סוסים טרויאניים או רושעות אחרות.

זו לא הפעם שיישומים מסוג אלו חודרים לחנות היישומים של גוגל. בעבר הלא רחוק ניתן היה להוריד מהחנות יישומים שמתחזים למשחקים מפורסמים, שלמעשה שתלו מנוע פרסום וצלמיות מטעות במסך הבית של המכשירים. בעבר נשתלו בחנות גם יישומים פוגעניים לא מעטים, שנועדו לפגוע במכשירים באמצעות וירוסים כאלה ואחרים. ככל הידוע גוגל כבר הספיקה להוריד את היישומים הללו מהחנות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים