תוכן שיווקי

לקראת אירוע | חברת Tripp Lite מביאה לישראל את הפתרונות שלה לתשתיות מרכז הנתונים

היצרנית האמריקאית המובילה מפנה כעת לשוק הישראלי ותשיק את פעילותה בוועידת Data Center Summit 2012, שתיערך ב-3 בדצמבר 2012, אווניו - קריית שדה התעופה

21/11/2012 14:39

Tripp Lite, היצרנית המובילה של פתרונות הגנה וניהול חשמל ושירותי תשתית IT הממוקדים בהבטחת זמינותם ופעולתם התקינה של הרשת ומערכות מרכז הנתונים, שמחה להכריז על כניסתה לשוק הישראלי. Tripp Lite, שמרכזה בשיקגו, היא אחת החברות המובילות והמרכזיות בשוק המספקת פתרונות לארגונים קטנים ובינוניים, למשרד הביתי, לתאגידים ולמוסדות ציבוריים. שמה של החברה הולך לפניה כמומחית לפתרונות אספקת חשמל בתחום המחשוב בארה"ב, קנדה, מקסיקו, דרום אמריקה, אירופה והמזרח התיכון.

רכישתה של חברת Minicom Advanced Systems, ספקית מובילה של פתרונות KVM IP ופתרונות ניהול מרחוק, מבססת את נוכחותה של Tripp Lite בישראל, נוכחות הכוללת אנשי מכירות, שיווק, תמיכה ולוגיסטיקה, הערוכים לתמיכה מלאה בשוק הישראלי הגדל.

גרהם טריפ, ממציא רב-פעלים משיקגו שהמציא לראשונה את פנסי הרכב הממוקדים, הוא שייסד את החברה ב-1922. מאז ימיה הראשונים התמחתה החברה במוצרי תאורה תעשייתיים, ועם השנים גדלה והפכה ליצרנית מובילה של ציוד איכותי להגנה מפני נזקי חשמל ופתרונות נלווים לתשתיות מרכז הנתונים. עם למעלה מ-90 שנות ניסיון בעיצוב והנדסת חשמל, הגיעה Tripp Lite לסטנדרטים הגבוהים ביותר של מצוינות בתחום הייצור, ההפצה והשירות.

החברה יצרה שותפויות פורות עם ענקיות מחשוב כמו Dell, HP ו-Cisco, כמו גם עם שותפי הפצה כמו Ingram Micro ו-Tech Data, שלא לדבר על שיתופי פעולה עם תאגידי ענק כמו Yum brands, מקדונלדס, ג'נרל מוטורס, בואינג ומלונות NH. ל-Tripp Lite מוניטין איתן ומבוסס באספקת מוצרים אמינים ועתירי ביצועים. ההתרחבות לשוק הישראלי מייצגת הזדמנות נהדרת עבור Tripp Liteלבנות את עסקיה, ליצור שותפויות מפתח ולתת מענה לדרישות הגדלות במהירות לפתרונות גמישים עבור תשתיות החשמל וה IT של מרכז הנתונים.

דרווין היינס, סמנכ"ל מכירות לאזור אירופה ואסיה ב-Tripp Lite, אמר, "ישראל הפכה לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית הצמיחה העסקית שלנו. אנחנו מביאים לשוק המקומי רעננות, מוצרים מהשורה הראשונה להגנה מפני פגעי חשמל ופתרונות חדשניים לתשתית מרכז נתונים. אנחנו ממוקדים בלקוח ומאמינים בשותפויות עסקיות ארוכות טווח. השילוב של ניסיון נרחב, צוות מקומי מסור והשותפים העסקיים הנכונים יוביל אותנו להצלחה בשוק הישראלי הדינמי".

אודות Tripp Lite
למעלה מ-90 שנה מצטיינת Tripp Lite באספקת שירות איכותי ומוצרים בלעדיים. בין שלל החידושים שהביאה Tripp Lite לשוק אפשר למצוא גם את מערכת האל-פסק הראשונה בעולם המיועדת למחשבים אישיים ואת התקן ההגנה מפני נחשולי מתח האמין בעולם – ה-Isobar – עם למעלה מ-20 מיליון התקנים בשימוש. Tripp Lite שומרת על הרמה הגבוהה ביותר של מלאי מוכן לשילוח עם למעלה מ-2,500 מוצרים שונים, ובכלל זה מערכות אל-פסק, מתגי (KVM), יחידות חלוקת כוח (PDUs), מדפים, קירור, הגנה מפני נחשולי מתח (UPS), מהפכים (Inverters), כבלים ומוצרי קישוריות, לוחות חשמל, אביזרי ניהול רשת ועוד. Tripp Lite, שמרכזה בשיקגו אילינוי, שומרת על נוכחות גלובלית עם משרדים מאוישים בכל רחבי העולם.

למידע נוסף לגבי השוק הישראלי ניתן לפנות למנהל המכירות האיזורי, מוטי שולק, במייל ובטלפון 054-2057646.

אנא בקרו באתר האינטרנט של החברה בכתובת הבאה.

אירועים קרובים