תוכן שיווקי

נס טכנולוגיות הוסמכה על ידי SAP כ"שותפת מרכז התמחות"

ההסמכה מחזקת את יכולות מרכז התמיכה של נס בלקוחות SAP ותסייע לה בתחום מכירת הרשיונות של פתרונות SAP

21/11/2012 14:44

נס טכנולוגיות הוסמכה על ידי SAP כשותפת מרכז התמחות (Partner Center of Expertise – PcoE). ההסמכה הינה נדבך נוסף במערך התמיכה הענף של נס ללקוחות SAP. נס טכנולוגיות היא החברה היחידה בארץ שהוסמכה ע"י SAP כשותפת מרכז התמחות הן בארץ והן בחו"ל.

ההסמכה, המחזקת את יכולות התמיכה של נס ואת תחום מכירת הרשיונות לפתרונות SAP, מחזקת גם את מרכז התמיכה לתחום SAP שהקימה נס לאחרונה בישראל. מרכז זה פועל במודלים של שירות מרחוק, שירות מנוהל ו"שרוול נושם" (מודל המאפשר להקצות ללקוח צוותי בדיקה על פי צרכיו, בהיקפים משתנים, ואף בשעות פעילות משתנות, במשך כל השנה ובגמישות גבוהה).

נס היא בעלת התמחות נרחבת ביותר בתחום פתרונות SAP. בעבר ייצגה נס את SAP באופן בלעדי בישראל, ובמהלך השנים יישמה החברה עשרות רבות של פרויקטי ERP מורכבים בחברות וארגונים מובילים במשק. נס ישראל מעסיקה מאות מומחי SAP בעלי נסיון רב בפרויקטים גדולים ומורכבים, כמו גם פרויקטים בחברות קטנות ובינוניות. בין השאר עוסקים מומחי SAP בנס גם בפרויקטי ליבה המחייבים ידע מעמיק בתהליכים העסקיים של הלקוחות.

"ההסמכה מחזקת את יתרונה הגלובלי של נס בתחום פתרונות SAP ומהדקת את הקשר בתחום זה בין נס ישראל לשלוחותיה של החברה בחו"ל, שחלקם בעלי הסמכה ואחרים בתהליך לקבלת ההסמכה" אמר אבי צור, מנהל חטיבת SAP  בקו העסקים 'שילוב ופיתוח מערכות' בנס ישראל. "שיתוף הפעולה הגלובלי מביא לכך שהלקוחות שלנו בישראל זוכים למעשה בידע ובנסיון של מיטב המומחים בשורה הראשונה של ישומי SAP באירופה".

לדברי ישי חובב, סמנכ"ל מכירות SME ומנהל שותפים עסקיים ב-SAP ישראל "ההחלטה להסמיך את נס טכנולוגיות כשותפת מרכז התמחות של SAP, היא תוצאה של שנים ארוכות שבמהלכן צברה נס ידע וניסיון מרשימים בתמיכה בלקוחות SAP – הן בישראל והן בחו"ל. אנו בטוחים שההסמכה תוביל לשיפור נוסף בשירותי התמיכה המקצועית שמעניקה נס, כאשר הנהנים העיקריים מכך יהיו ארגוני SAP, כלומר הלקוחות, הנמצאים תמיד בראש מעיינינו".

אירועים קרובים