הישג משפטי לסמסונג: בית משפט בארצות הברית הורה למסור לה את פרטי ההסכם בין אפל ל-HTC

בית המשפט הורה לאפל למסור לסמסונג "ללא שיהוי" עותק מלא של הסכם הפשרה שהושג בינה לבין חברת HTC, ובכלל זה את התנאים של רישוי הפטנטים ● זאת, בכפוף לכך שרק הפרקליטים יוכלו לעיין בהסכם

בית משפט בארצות הברית הורה אתמול (ד') לאפל (Apple) למסור לסמסונג (Samsung) "ללא שיהוי" עותק מלא של הסכם הפשרה שהושג בינה לבין חברת HTC, ובכלל זה את התנאים של רישוי הפטנטים. זאת, בכפוף לכך שרק הפרקליטים יוכלו לעיין בהסכם. תנאי ההסכם שנחתם בין שתי החברות ב-10 בנובמבר נשמרו עד כה בסודיות מלאה.

אפל וסמסונג מנהלות קרבות משפטיים מרים ב-10 מדינות, במסגרת המאבקים על השליטה בשווקים הלוהטים של הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח. באוגוסט האחרון פסק בית המשפט בקליפורניה, כי סמסונג הפרה את זכויותיה של אפל וכי על סמסונג לפצות אותה בסכום של למעלה ממיליארד דולרים. סמסונג הגישה ערעור על פסק דין זה.

פרשנים משפטיים מעריכים, כי המידע בהסכם הפשרה בין אפל ל-HTC יסייע לסמסונג להילחם בדרישות של אפל להוציא צווים שיאסרו באופן קבוע על המכירה של מוצריה בארצות הברית. בסמסונג מעריכים, כי הסכמי הרישוי שנחתמו עם HTC מתייחסים, בוודאות כמעט מלאה, לאותם פטנטים שבגינם תובעת אפל את סמסונג.

לא ניתן היה לקבל את תגובת אפל לפסק הדין מאתמול.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים