חדש ביישום b144 של בזק למכשירים חכמים: חיפוש אנשים פרטיים

בזק השיקה היום (ה') פונקציה המאפשרת למשתמשי טלפונים חכמים לחפש ביישום שלה מספרי טלפון של אנשים פרטיים מכל מפעילי התקשורת בישראל - ולחייג אליהם ● הפונקציה החדשה מצטרפת לאפשרות חיפוש הטלפונים של בתי עסק, ובכך הן יוצרות בעצם את ספר הטלפונים הישן והטוב במהדורה סלולרית, בתוספת שכבות חיפוש ומידע

בזק השיקה היום (ה') פונקציה נוספת ביישום החיפוש הסלולרי שלה, b144: חיפוש אנשים פרטיים. אפשרות זו מצטרפת לקטגוריית חיפוש העסקים שקיימת ביישום.

מדובר ביישום חינמי שמותאם למכשירים החכמים הקיימים בשוק, מבוססי אפל (Apple) ואנדרואיד (Android) כאחד, שבעצם כולל בתוכו את ספר הטלפונים המוכר, בתוספת שכבות חיפוש ומידע.

יישום b144 הושק לפני כשנתיים והוא בנוי על HTML 5. מספר המשתמשים בו עומד על יותר מרבע מיליון. ניתן לחפש באמצעותו מספרי טלפון של מנויים פרטיים השייכים לכל מפעילי התקשורת בישראל – קווית וסלולרית כאחד. הוא אף מאפשר לשמור את מספרי הטלפון שנמצאו בקטגוריית "מועדפים" ולחייג לכל אחד מהם באופן מיידי, מן היישום עצמו.

בנוסף לחיפוש טלפונים של אנשים פרטיים ועסקים מכיל היישום אפשרות לחיפוש המיקוד החדש של חברת הדואר ומפות, כולל תצלומי אוויר. כמו כן, ניתן באמצעותו לצפות בתצוגת קווי מתאר של מבנים ספציפיים ובתמונות של יותר ממיליון מבנים בישראל. ניתן לקבל לגבי כל חיפוש של בית עסק או כתובת פרטית מידע רלוונטי, למשל מסלול נסיעה. המסלול המוצע לגולש מאפשר לצפות בעסקים ובנקודות עניין המקיפים את הכתובת המבוקשת.

תגובות

(7)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אליק

    ניסיתי לא עובד ,לא מצא את הטלפון שלי ולא של הבית

אירועים קרובים