תוכן שיווקי

ריל קומרס: פורטל החירום של ישראל, darom.gov.il, זמין לציבור הגולשים בסמארטפונים

ריל קומרס התאימה את האתר תוך מספר שעות באמצעות מערכת MobileSpear

22/11/2012 14:27

ריל קומרס נרתמה להנגשת המידע החיוני הנחוץ לתושבי הדרם בימים אלו של מבצע "עמוד ענן", והתאימה את פורטל החירום של ישראל לגלישה בסמארטפונים. הפורטל, "ישראל מוכנה", זמין כעת לציבור הגולשים בכל זמן ובכל מקום. הגולשים יכולים לקבל בגלישה בנייד עדכונים והנחיות שוטפות של פיקוד העורף, טלפונים לשעת חרום, מפת אזורי התרעה, מידע לנפגעי פעולות איבה, שאלות ותשובות בנושאי חרום, עזרה ראשונה ועזרה נפשית, הכנת הבית והמשפחה והתנהגות במצבי חרום.

ההתאמה התבצעה בתוך מספר שעות מקבלת הבקשה של ממשל זמין. ריל קומרס, המתאימה ומפתחת אתרי אינטרנט למובייל וטאבלטים, ביצעה את התאמת הפורטל באמצעות שירות הענן – MobileSpear. שירות MobileSpear מאפשר ליישם Responsive Web Design על אתרי אינטרנט קיימים ולהתאימם לגלישה בסמארטפונים ובטאבלטים, במהירות, בקלות, וללא צורך בפיתוח באתר.

"במוצאי שבת פנו אלינו מתהיל"ה בבקשה להתאים בדחיפות את אתר darom.gov.il לגלישה במובייל, על מנת להקל על הציבור בישראל בקבלת מידע באופן מידי ומכל מקום", אומר דרור יעקובסון, מנכ"ל שותף בריל קומרס. "נענינו לאתגר, ונרתמנו מיידית למשימה ובתוך 24 שעות מהפניה הושקה הגרסה המותאמת של האתר ונפתחה לגלישה באמצעות סמארטפונים לציבור. המערכת מתאימה מאוד לאתרים ארגוניים גדולים ומורכבים והיא וממקסמת מידית את חוויית הגלישה. יתרון גדול נוסף של המערכת טמון ביכולתה לשמור על רמת אבטחת מידע גבוהה במיוחד ועל האינטגרציוצ והתהליכים העסקיים הקיימים באתר. יכולת זו נובעת מכך שהגולשים אינם מועברים דרך שרתים חיצוניים".

אודות ריל קומרס
ריל קומרס היא חברת אסטרטגיה, הקמת אתרים ופיתוח בטכנולוגיות אינטרנט ומובייל. החברה מתמחה במסחר אלקטרוני, בניה ופיתוח אתרי אינטרנט ובפתרונות ניהול תוכן מתקדמים לאתרי אינטרנט, המתמודדים עם עומסים גבוהים ואתגרים עסקיים מורכבים. לריל קומרס התמחות בתעשיות הקמעונאות, המדיה, הסלולר, הביטוח, הפיננסים, הנסיעות והבנקאות.

אירועים קרובים