חלונות 8: משתמשים מתלוננים על קושי בהתקנת יישומים

תלונות בפורום התמיכה של מיקרוסופט מצביעות על קשיים בהפעלת יישומים חדשים המותאמים לחלונות 8, כאשר ההסבר לכך הן תוכנות אנטי וירוס שהיו מותקנות במחשב לפני השדרוג למערכת ההפעלה החדשה ● הפתרון של אנשי מיקרוסופט: להסיר את תוכנת האנטי וירוס ולהתקין גרסה חדשה שלה

משתמשים ששדרגו את מערכת ההפעלה שלהם מחלונות 7 (Windows 7) לחלונות 8 (Windows 8), מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט (Microsoft), טוענים שאינם מצליחים להפעיל את היישומים החדשים המותאמים לחלונות 8. למרות שלכאורה מדובר בתקלה רצינית, מתברר שההסבר לתלונות הוא שימוש בתוכנות אנטי וירוס צד שלישי, שהיו מותקנות במחשב לפני השדרוג.

רוב תוכנות האנטי וירוס כבר הודיעו על תאימות לחלונות 8, אולם התקלה החלה לאחר השדרוג למערכת ההפעלה החדשה. דיווחים רבים על התופעה החלו לצוץ בימים האחרונים בפורום התמיכה של מיקרוסופט, כאשר ברוב המקרים התברר שמדובר בחוסר יכולת להפעיל יישומים בממשק האריחים (Tiles) החדש של חלונות.

הפתרון שהוצא על ידי אנשי מיקרוסופט שמנהלים את האתר הוא להסיר את תוכנת האנטי וירוס ולהתקין את הגרסה החדשה שלה. עם זאת, המשתמשים השיבו שפירוש הדבר הוא לוותר על חלק מתקופות המנוי שלהם לתוכנת האנטי וירוס. משתמשים אחרים טענו שתוכנות אנטי וירוס צד שלישי שהיו קיימות במחשב לפני השדרוג אף מונעות התקנת יישומים מחנות היישומים של חלונות, מתוך טענה שהמחשב אליו רוצים להוריד את היישום אינו מחובר לאינטרנט.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. בוב

    מערכת הפעלה שהיתה יכולה להיות נפלאה לולא מסך האריחים. כלכ כך מיותר.

אירועים קרובים