תוכן שיווקי

לקראת אירוע | אופיר בראון: "אלעד מערכות מכירה יותר מכל חברת IT אחרת את הצרכים הייחודים לגופי ממשלה"

ראיון עם סמנכ"ל השיווק באלעד מערכות

22/11/2012 17:23

מה החוזקות של אלעד מערכות במגזר הממשלתי?
"אלעד מערכות, שהתחילה את דרכה לפני 30 שנה כחברה של שני אנשים, מונה כיום יותר מ-800 עובדים. במהלך השנים פיתחנו כמה נישות ייחודיות של פעילות בהן יש לנו יתרון יחסי – והמגזר הממשלתי הוא אולי הבולט שבהם. שלמה טירן, מייסד ונשיא אלעד מערכות, היה במשך יותר משני עשורים מנמ"ר ממשלתי, והיכרותו את התחום ואת האנשים הפועלים בו התוותה לנו את דרך הפעולה הנכונה והרצויה עבורם. אנו מכירים אולי יותר מכל חברת IT אחרת בישראל את הצרכים הייחודיים לגופים אלו ויודעים לספק לממשלה שירות טוב מהאחרים. ולראיה במכרז החשכ"ל לשירותי מיחשוב היינו החברה היחידה שזכתה מייד בכל האשכולות. מעבר לחטיבות המקצועיות באלעד מערכות, אלעד מתחזקת חטיבה ייעודית הנותנת שירותי IT למגזר הממשלתי כגון ייעוץ ושירותי פיתוח, ומקשרת בין המשרדים לבין החטיבות השונות באלעד תוך ניצול הידע הטכנולוגי שצברה החברה עם השנים. חטיבה זו מהווה ממשק בין המשרדים הממשלתיים לבין אלעד, והיא מקיימת עמם קשרי גומלין חזקים".

אילו פרויקטים בולטים יישמה לאחרונה אלעד מערכות במגזר הממשלתי?
"לאחרונה יישמנו בממשלה פרויקטים מתקדמים, בטכנולוגיות מיקרוסופט כגון Dynamics CRM, SharePoint, .NET ובטכנולוגיית Magic. אלעד השתתפה בפרויקט גדול עבור משרד הבריאות "קול הבריאות" הכולל פתרון למוקדי השירות לאזרח. המוקד נותן מענה לאלפי אזרחי המדינה הפונים למוקד ומשם מטופלים ע"י המחלקות המקצועיות במשרד. יש לי אמונה חזקה בפתרון זה כמשפר השירות לאזרח גם במשרדים אחרים.

דוגמאות לפרוייקטים בהם נטלנו חלק, הן מערכות רישוי מורכבות המתממשקות לשרת התשלומים הממשלתי, מערכות חיפוש והנגשת מידע לציבור כדוגמת חיפוש במאגר הפטנטים או חיפוש במאגרי מידע ממשלתיים אחרים, מערכת לניהול מסמכים  ShareDocs ועוד. מערכות מסוג זה משפרות באופן מהותי את השירות לאזרח בשל הורדה דרסטית של מספר הפניות הישירות למשרדים.

קבוצת אלעדלאלעד אגף מובייל המתמחה בפיתוח יישומים ואפליקציות לסלולר. פרויקט לדוגמא בו זכינו לאחרונה הינו פרויקט מובייל  עבור מנהלת התחבורה הציבורית, שיאפשר לכל מי שיוריד את האפליקציה שנפתח, לסרוק QR-Code שיוצג בכל תחנת אוטובוס, ולקבל מידע עדכני על הקווים העוברים בתחנה, ולוח הזמנים שלהם".

מה תחזיותיך לעתיד?
"אלעד נתפסה בעבר כחברה יציבה אך שמרנית, מוטת ממשלה. אך זה לא הכל – אלעד העכשווית היא גם חברה שמצטיינת בתחומי התוכנה כגון עולם ה-CRM, ניהול ידע, WEB ועוד. אלעד היא בעלת ערכים של יצירתיות, תעוזה, גמישות ויעילות מקצועית. כל אלה, לצד מצוינות טכנולוגית. התכונות הללו יאפשרו לנו להמשיך ולתמוך בקידום המערך הטכנולוגי במשרדי הממשלה השונים. מעבר לקשרי השותפות החזקים בינינו, פיתוח הקידמה הטכנולוגית במשרדי הממשלה השונים מהווה עבורנו גם שליחות: נדבך חשוב בעשייה המשותפת לשיפור השירות הניתן לאזרחי ישראל בכל הרשויות הממשלתיות".

אירועים קרובים