אינטל תאיץ שלבי התכנון והייצור של מעבד הדור הבא שלה לסמארטפונים וטאבלטים

מטרתה של ענקית השבבים היא להציע לשוק מעבד זול יותר, שיתחרה ביכולות צריכת החשמל הנמוכה של מעבדים המבוססים על הארכיטקטורה והטכנולוגיה של ARM – שעדיין שולטים ביד רמה במגזר שוק זה ● על פי התוכניות החדשות, המעבד החדש אמור להגיע לשוק כבר באמצע 2013

אינטל (Intel) מתכוונת להאיץ את שלבי התכנון והייצור הראשוניים של מעבד הדור הבא שלה, המיועד לטלפונים חכמים וטאבלטים. על פי התוכניות החדשות, המעבד החדש אמור להגיע לשוק כבר באמצע 2013 במקום בתחילת 2014, בהתאם ללוח הזמנים שהוצג בשנה שעברה.

מטרתה של ענקית השבבים היא להציע לשוק מעבד זול יותר, שיתחרה ביכולות צריכת החשמל הנמוכה של מעבדים המבוססים על הארכיטקטורה והטכנולוגיה של ARM – שעדיין שולטים ביד רמה במגזר שוק זה. על פי האתר DigiTimes, מדובר בהחלטה אסטרטגית של אינטל לאור העובדה שהשקת חלונות 8 (Windows 8), מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט (Microsoft), לא הובילה לגל החלפות מחשבים כפי שקיוו בחברה.

אינטל כבר השיקה במהלך השנה מערכות על שבב המבוססות על מעבדי אטום (Atom) מסוג Medfield, ומספר יצרניות אף התחילו לשווק טלפונים חכמים שמבוססים על מעבדים אלו. אולם, כאמור, השוק עדיין נשלט על ידי מעבדים מבוססי ARM, בעיקר כאלה של סמסונג (Samsung) ושל קוואלקום (Qualcomm), שנחשבים לחזקים במיוחד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים