שלום אביטן, אלכסנדר שניידר: "ניהול הדטה סנטר הופך לקשה יותר ויותר"

הסיבה לכך היא "ריבוי סיבות, פיזיות ומיחשוביות", אמר אביטן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של אלכסנדר שניידר ● לדבריו, "מערכות ה-IT, הצפיפות, מצוקת הנדל"ן, החום, הכבילה, מערכות התקשורת ועוד הולכים ומתרבים"

"ריבוי סיבות, פיזיות ומיחשוביות, הופך את ניהול הדטה סנטר לקשה יותר ויותר. מערכות ה-IT, הצפיפות, מצוקת הנדל"ן, החום, הכבילה, מערכות התקשורת ועוד הולכים ומתרבים", כך אמר שלום אביטן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של אלכסנדר שניידר. לדבריו, "מצב זה מביא לכך שנדרשות תוכנות מתקדמות לניהול תשתיות מרכזי המיחשוב – DCIM".

אביטן דיבר ברב שיח שנערך לקראת כנס Data Centers Summit 2012, שיתקיים ביום ב', 3 בדצמבר, במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהפקת אנשים ומחשבים. רב השיח התקיים בבית אנשים ומחשבים והנחה אותו אבנר פרנק, חבר מערכת הקבוצה.

לדברי אביטן, "האתגרים העיקריים שניצבים לפתחם של מנהלי התשתיות הם ניהול השינויים, הגידול בצרכים הטכנולוגיים של הארגון, הביקוש הכמעט אינסופי לשירותי IT נוספים והרצון במערכות IT חזקות ומהירות יותר". הוא ציין ש-"ברוב המקרים, ניהול התשתיות בדטה סנטר נעשה באמצעות דפי אקסל (Excel) ומיילים, ולא על בסיס מערכות ייעודיות".

צפריר להב, סמנכ"ל השיווק של iTAnalyzerאביטן הוסיף, כי "השוק הישראלי מנומנם ביחס לעולם בתחום ניהול תשתיות חדרי המיחשוב". הוא ציטט מחקר של גרטנר (Gartner) לפיו עד 2016 יטמיעו 70% מהארגונים בעולם מערכות לניהול הדטה סנטר ואמר ש-"בארץ, הנתון צפוי להיות קטן משמעותית".

"ספקיות ה-IT מנהלות את מערכות המיחשוב בדטה סנטר"
צפריר להב
, סמנכ"ל השיווק של iTAnalyzer, ציין שכיום, ניהול מערכות המיחשוב השונות בדטה סנטר נעשה על ידי ספקיות ה-IT. הוא הוסיף, כי החברה פועלת בדור הבא של ה-DCIM ומספקת למנהלי התשתיות יכולת ניתוח ובינה עסקית בתחום הדטה סנטר.

"יש לנו מוצר לניהול תשתית IT מורכבת ומבוזרת", אמר. "מדובר במוצר תוכנה אנליטי שעובד מעל כלי הניהול המקובלים כיום בעת תפעול של דטה סנטרים גדולים. הפיתוח שלה מממש את תפיסת ה-IT-as-a-Business ונועד לתת מענה למורכבות ולדינמיות בתפעול תשתיות מיחשוב בעידן החדש. הוא מאפשר לארגונים בעלי תשתית IT מורכבת ומבוזרת לנהל, לבקר ולנתח את נתוני המיחשוב ממקום מרכזי ומספק תקשורת יעילה בין צוותי המיחשוב על גבי פלטפורמה אחת וניהול אפקטיבי של מערך התמיכה היום-יומי. שימוש במוצר שלנו עשוי להביא לשיפור ניצולת של תשתיות המיחשוב בסדר גודל של 20%. המטרה היא שיפור קבלת ההחלטות של המנמ"ר. אנחנו מספקים שכבת ניהול כוללת, מעל כלי ניהול ה-IT".

מתעניינים בדטה סנטרים? הירשמו לכנס Data Centers Summit 2012 של אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים