ניר כהן, SmartWay: "השוק הישראלי מצוי בפיגור לעומת העולם בניהול תשתיות הדטה סנטרים"

"התחום נמצא בעולם בהילוך גבוה, אולם ישראל מפגרת אחריו ב-20 שלבים", אמר כהן, מנכ"ל ושותף בחברת SmartWay ● הוא ציין ש-"המודעות של ארגונים ישראליים לשמירה על איכות הסביבה עלתה, בין השאר מאחר שהם עושים עסקים עם ארגונים באירופה ובארצות הברית, שם הם נדרשים להראות מודעות שכזו"

"תחום ניהול התשתיות של הדטה סנטר מצוי בעולם בהילוך גבוה. ישראל, לעומת זאת, מצויה בפיגור של 20 שלבים מול שאר העולם בתחום", כך אמר ניר כהן, מנכ"ל ושותף בחברת SmartWay.

כהן דיבר ברב שיח שנערך לקראת כנס Data Centers Summit 2012, שיתקיים ביום ב', 3 בדצמבר, במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהפקת אנשים ומחשבים. רב השיח התקיים בבית אנשים ומחשבים והנחה אותו אבנר פרנק, חבר מערכת הקבוצה.

SmartWay, ציין כהן, קמה ב-2009 ופיתחה תוכנת DCIM לניהול תשתיות הדטה סנטר. לדבריו, יש לחברה חמישה לקוחות, ביניהם בנק מזרחי-טפחות, הראל ביטוח ונטפים. "ייחודה של התוכנה לעומת מוצרים אחרים שקיימים בשוק הוא בהיותה פרי פיתוח ישראלי, מה שמאפשר לנו להיות גמישים ומותאמים טוב יותר ללקוחות הארגוניים בארץ", אמר.

לדברי כהן, "המודעות של ארגונים ישראליים לשמירה על איכות הסביבה עלתה, בין השאר מאחר שהם עושים עסקים עם ארגונים באירופה ובארצות הברית, שם הם נדרשים להראות מודעות שכזו". הוא ציין, כי "אני מתבונן על חדרי המיחשוב בארץ ורואה שינויים תכופים בחומרה וביצוע של פרויקטי וירטואליזציה רבים".

חן לינדמן, סמנכ"ל הכספים והאסטרטגיה של בונקרסקכהן סיים בציינו, כי "SmartWay יכולה לתת מענה טוב יותר מהגדולים למצוקות הדטה סנטר של מנהלי התשתיות בישראל".

הדטה סנטרים: עיצוב שונה במקרים שונים
חן לינדמן
, סמנכ"ל הכספים והאסטרטגיה של בונקרסק, ציין שהחברה פועלת בתחומי התכנון וההקמה של מרכזי מיחשוב מושרדים ומוגנים.

"החברה הוקמה לפני שלוש שנים והיא פועלת בקרב ארגונים ממגוון מגזרי המשק", אמר לינדמן. "היא מספקת פתרונות שרידות והגנה מפני כלל המפגעים – רעידות אדמה, טילים, צונאמי ועוד. ההגנה היא החל ממיגון ושרידות ברמת הבטון דרך מערכות אלקטרו-מכניות ועד תקשורת פסיבית. בניית הפתרון, נעשית לאחר ביצוע מיפוי של איומי הייחוס. עיצוב הדטה סנטר שונה במקרה של היערכות לטיל מול היערכות לצונאמי".

מתעניינים בדטה סנטרים? הירשמו לכנס Data Centers Summit 2012 של אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים