אפל מבקשת להוסיף שישה מכשירים לתביעה נגד סמסונג

במסגרת הקרבות המשפטיים שמתנהלים בין שתי החברות, אפל טוענת שסמסונג מפירה פטנטים שלה גם במכשירים אלה ● בבקשה נכתב, כי "באפל פעלו במהירות ובנחישות ומצאו, כי יש במוצרים חדשים אלה משום הפרה של רבים מהפטנטים שבגינם הגישה כבר אפל תביעה" ● לא ניתן היה לקבל תגובה מסמסונג

אפל (Apple) הגישה בסוף השבוע לבית המשפט המחוזי בסן חוזה שבארצות הברית בקשה להוסיף עוד שישה מוצרים לתביעה נגד סמסונג (Samsung) על הפרת זכויות בפטנטים, במסגרת הקרבות המשפטיים המתמשכים בין החברות.

המוצרים שמבקשת אפל להוסיף לכתב התביעה הם Galaxy Note II ,Galaxy Tab 8.9 Wi-Fi ,Galaxy Tab 2 10.1 ,Rugby Pro ,Galaxy S III Mini ו-Galaxy S III עם מערכת ההפעלה החדשה Android Jelly Bean.

"באפל פעלו במהירות ובנחישות ומצאו, כי יש במוצרים חדשים אלה משום הפרה של רבים מהפטנטים שבגינם הגישה כבר אפל תביעה", צוין בבקשה.

לא ניתן היה לקבל תגובה מסמסונג.

התביעה שאליה מבקשת אפל להוסיף את המוצרים החדשים היא השנייה שהגישה החברה בארצות הברית, בפברואר. בתביעה הראשונה נפסק באוגוסט, כי על סמסונג לשלם לאפל פיצויים בסכום של יותר ממיליארד דולרים. סמסונג, מצידה, הגישה ערעור על פסק דין זה ותביעה נוספת נגד אפל על הפרת זכויות בפטנטים שלה במכשירי iPhone 5.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים