קים דוטקום יוצא במתקפה: הרשויות בארצות הברית טמנו לי פח

מייסד Megaupload טוען שחלק מהקבצים שהרשויות תובעות אותו מאחר שהם הושארו באתר לא הוסרו ממנו עקב הוראה של הרשויות ● אולם, במשרד המשפטים האמריקני טוענים, כי עותקים נוספים של קבצים אלה הושארו בשרתי Megaupload, על אף שהיה ברור שהם פיראטיים, ולפיכך יש למחוק את כל העותקים שלהם, מלבד עותק אחד שיושאר כראייה

קים דוטקום, המייסד של אתר שיתוף הקבצים Megaupload, טוען שחלק מהקבצים שבגינם הוא נתבע, בטענה שהם פיראטיים, לא הוסרו מהאתר רק עקב הוראה של הרשויות להשאיר אותם לצורך חקירות בתיקים אחרים של פיראטיות.

המתקפה החדשה של דוטקום מבוססת על חשיפת הקשרים בינו לבין הרשויות בארצות הברית בשורה של חקירות שעוסקות בשימוש פיראטי בתכנים. אחד התיקים קשור בפעילות של NinjaVideo – גוף שעשה שימוש בשירותי האחסון של Megaupload.

גורמים במשרד המשפטים האמריקני ביקשו מדוטקום לשמור את הקבצים כדי לסייע בחקירה נגד NinjaVideo. לאחר מכן הוצגו קבצים אלה כראייה לכך שבאתר Megaupload מארחים קבצים פיראטיים.

הפרקליטים של דוטקום טוענים, כי הוא לא יכול היה להסיר את הקבצים משום שקיבל הוראה לשמור עליהם. אולם, במשרד המשפטים טוענים, כי עותקים נוספים של קבצים אלה הושארו בשרתי Megaupload, על אף שהיה ברור שהם פיראטיים, ולפיכך יש למחוק את כל העותקים שלהם, מלבד עותק אחד שיושאר כראייה.

בהודעות שפרסם בטוויטר (Twitter) איים דוטקום לתבוע את "כנופיית התובעים שמעשיהם יצאו מכלל שליטה" בסכום של 2.6 מיליארד דולרים על הנזקים שגרמו בכך ש-"החריבו את האתר". הוא הבטיח, כי בכוונתו להשיג בקרוב מימון ולהשיב מלחמה.

דוטקום מתכוון להפעיל את השירות החדש שלו בינואר הקרוב, במלאות שנה לפשיטה על Magaupload, שהחלה את הפרשה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים