אנליסטית ב-IDC: קצב המכירות של חלונות 8 נמוך, ולא עומד בהייפ שמיקרוסופט מנסה להציג

נכון לנתוני אתר מדידות השימושים NetApplication, רק אחוז בודד מהמבקרים באתר משתמשים נכון להיום בחלונות 8 - לעומת 46% בעלי חלונות 7 ו-39% בעלי חלונות XP ● "היציאה לדרך של חלונות 8 לא היתה חזקה כפי שבמיקרוסופט ציפו. המכירות נכון להיום אינן תואמות את ההייפ שנוצר, אבל אני חושבת שהמומנטום יגבר בנובמבר", אמרה איימי צ'י, אנליסטית ב-IDC

המכירות הראשוניות של חלונות 8 (Windows 8) אינן עומדות בציפיות של מיקרוסופט (Microsoft), והן גם אינן מצדיקות את ההייפ הגדול שמנסה חברת התוכנה הענקית ליצור סביבה – כך טענה איימי צ'י, אנליסטית ב-IDC, בכנס מוכרנים וספקים של ערוצים מקומיים שנערך באוסטרליה.

ענקית התוכנה עדיין לא סיפקה את הנתונים הרבעוניים של מכירות חלונות בעולם בכלל ובאוסטרליה בפרט, אולם על פי דבריה של צ'י אפשר להבין לאן נושבת רוח הדברים. "היציאה לדרך של חלונות 8 לא היתה חזקה כפי שבמיקרוסופט ציפו. המכירות נכון להיום אינן תואמות את ההייפ שנוצר, אבל אני חושבת שהמומנטום יתגבר בנובמבר. חלונות 8 היא בעלת עקומת למידה תלולה, והשלב הראשון יהיה מסע מלא מהמורות", אמרה האנליסטית.

נכון לנתוני אתר מדידות השימושים NetApplication, רק אחוז בודד מהמבקרים באתר משתמשים נכון להיום בחלונות 8 – לעומת 46% בעלי חלונות 7 (Windows 7) ו-39% בעלי חלונות XP.

עם זאת, במיקרוסופט טוענים שהמכירות עומדות בציפיות, וכי לחברה אין סיבה לדאגה. כמו כן הצפי הוא ששוק ה-PC יתחיל להתעורר כעת עם תחילת דצמבר לקראת מכירות סוף השנה, ואף יציע מכירות גבוהות יותר ב-2013. "בארבעת הימים הראשונים לאחר ההשקה הורדו 4 מיליון העתקים של חלונות 8. זה מראה על קצב אימוץ גבוה יותר מאשר כל דור קודם של חלונות", אמר יו"ר מיקרוסופט, בשקר פראמניק, באשר לקצב המכירות של מערכת ההפעלה החדשה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים