נוקיה משיקה סלולר ב-62 דולרים, המרוכז סביב שימוש בפייסבוק

המכשיר מתבסס על מערכת ההפעלה המעודכנת של נוקיה, וכולל מקלדת QWERTY, המציעה שני כפתורים נוספים מעבר למקלדת: האחד לתוכנת הדואר והשני להפעלת יישום הפייסבוק ● באופן מפתיע, למרות שהטלפון החדש תומך בתקשורת אלחוטית, הוא אינו תומך בדור שלישי - ולא ניתן לגלוש באמצעותו באינטרנט במקומות בהם אין תמיכה בחיבור אלחוטי

נוקיה (Nokia) הודיעה על השקת מכשיר סלולרי חדש בשם Asha 205, המיועד לפלח השוק הנמוך ומרוכז סביב השימוש ברשת החברתית פייסבוק (Facebook). המכשיר מתבסס על מערכת ההפעלה המעודכנת של נוקיה, וכולל מקלדת QWERTY, המציעה שני כפתורים נוספים מעבר למקלדת שמיועדים לשימושים המיוחדים של הטלפון: האחד לתוכנת הדואר והשני להפעלת יישום הפייסבוק, ללא אפשרות לתכנות אחר.

הטלפון זמין בגרסת סים יחיד או גרסת סים כפול, דבר ששימושי במיוחד עבור אלו שמרבים לנסוע לחו"ל ורוצים להשתמש בזמן הנסיעה בסים מקומי מעבר לזה של החברה הראשית. כך, המשתמש יכול להגדיר בעצמו באלו מצבים יעבוד כל אחד מהסימים. באופן מפתיע, למרות שהטלפון החדש תומך בתקשורת אלחוטית, הוא אינו תומך בדור שלישי – ולא ניתן לגלוש באמצעותו באינטרנט במקומות בהם אין תמיכה בחיבור אלחוטי.

הטלפון תומך גם ב-Slam, אופציה המאפשרת התחברות קלה ומהירה באמצעות חיבור הבלוטות' לטלפונים אחרים לצורך העברת תמונות, קבצים ושירים. אפשרות זו נתמכת באנדרואיד (Android), וכן ב-S40 ו-Asha. עוד מציע המכשיר מסך בגודל 2.4 אינץ', ותמיכה בטוויטר (Twitter) ובתוכנת הצ'אט eBuddy. הטלפון מגיע גם עם כמה עשרות משחקים של Electronic Arts, וכן עם גישה לחנות היישומים של נוקיה.

מחיר הטלפון הוא 62 דולרים בלבד, אולי הנתון האטרקטיבי ביותר עבור אלו שאינם מעוניינים בטלפון חכם מלא עם מסך מגע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים