תוכן שיווקי

כיפת ברזל במתחם הקיברנטי

26/11/2012 16:05

בימים הטרופים שעברו על מדינת ישראל  כאשר הכותרות זעקו והטילים נחתו, קל היה לשים לב למאות האתרים שנפרצו מדי יום כתוצאה ישירה של מבצע "עמוד ענן". היינו עדים ללוחמה בלתי פוסקת כלפי אתרי האינטרנט הן של הממשלה והן של אתרים המשויכים ומזוהים עם ישראל. ארגונים כגון אנונימוס ודומיהם גאים לפרסם רשימת אתרים ישראלים אשר נפרצו או הושחתו, רשימה כזו קיימת זמינה לכל דורש בכתובת הבאה. מבט חטוף ברשימה זו יצביע על עשרות רבות של אתרים הנפרצים בשעות בודדות.

המציאות כיום הינה שבחזית נמצאים ארגונים אשר מותקפים מדי יום ואין ביכולתם להתמודד אל מול הלוחמה הקברנטית. ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, הצהיר כי קיים הצורך בבניית כיפת ברזל לסייבר, בטווח הארוך אנו צפויים לראות השקעות נוספות מצד המדינה אשר יישאו פרי בשנים הקרובות, לצערנו, נדרש פתרון ברמה המיידית.

חברת אבנת וחברת Foresight חברו יחד על מנת לספק את כיפת הברזל לאתרי האינטרנט כבר היום. הנסיון של חברת אבנת בתחום הממלכתי והבטחוני בשילוב הטכנולוגיה החדשנית של חברת Foresight עשוי לספק הגנה מלאה לכל אתר אינטרנט.

סמנכ"ל הפיתוח העסקי באבנת, אייל וקסמן, מזמין כל בעל אתר או ארגון אשר חווה מתקפה או חושש ממתקפה, לפנות מיידית אלינו. לצוות הסייבר של חברת אבנת יכולת תגובה מיידית בזמן אמת לכל התקפה או השחתה של אתר. בנוסף, אחת הדרכים החדשניות למענה לצורך שתואר, הינה שימוש בטכנולוגיית גיבוי האתרים של חברת Foresight, היוצרת העתק זהה לאתר המקורי אשר יופץ בו זמנית אל מאות שרתים הפזורים בעולם, הלכה למעשה המתקפות יהפכו ללא רלוונטית. גם אתר שהושחת, יוחלף במיידית באתר חלופי הזהה לאתר המקור כך שהגולשים לא יהיו חשופים למתקפה.

נמרוד לוריא, סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה, מתאר את הפתרון: "Foresight פיתחה טכנולוגיה אשר מאפשרת לכל ארגון לפרסם אתר אינטרנט מאובטח וזמין. הטכנולוגיה שפיתחנו הינה מנגנון חכם אשר מייצר העתקים של אתרים ופורס אותם על תשתיות ענן גלובליות. האתרים אשר מופרסמים הינם זהים לאתר המקורי כך שהגולש לא מבחין שהוא נמצא על גבי אתר במיקום אחר. הטכנולוגיה כיום נגישה לכל ארגון ללא מורכבות או צורך בשינוי כלשהו. כיום אנחנו מסוגלים לספק את השירות מרחוק ובזמן מהיר ביותר".

אסף קוטסל, סמנכ"ל המכירות בחברת Foresight, מדגיש: "השותפות עם חברת אבנת הינה שותפות אסטרטגית מוכחת אשר מטרתה לספק את כיפת הברזל לאתרי האינטרנט. אנו מרימים את הכפפה ומזמינים כל בעל אתר לפנות אלינו, אנו נדאג לספק את כיפת הברזל לאתר האינטרנט כך שיהיה מאובטח וזמין בכל תנאי".

אירועים קרובים