תוכן שיווקי

לקראת אירוע | מוטי שולק, מנהל מכירות אזורי ב-Tripp Lite לישראל והמזרח הרחוק: "Tripp Lite רואה פוטנציאל אדיר בשוק הישראלי"

26/11/2012 16:29

לקראת ההשקה הרשמית של פעילות Tripp Lite בישראל, אשר תתקיים ביום ב' הבא – במסגרת הכנס השנתי Data Center Summit 2012 של אנשים ומחשבים, שוחחנו עם מוטי שולק, מנהל מכירות אזורי ב-Tripp Lite לישראל והמזרח הרחוק.

ספר בקצרה מי זאת Tripp Lite?
"Tripp Lite נוסדה בשנת 1922 והחלה את דרכה בתחום של פנסי מכוניות ונורות אזהרה של משטרה ואמבולנסים. בשנות השישים היתה Tripp Lite מחלוצות ממירי ה-DC/AC ובשנות השמונים הייתה הראשונה שפיתחה מוצר אל-פסק המותאם למחשב האישי. מאז הרחיבה החברה את סל מוצריה בתחום תשתיות החשמל וה-IT וכיום ניתן למצוא קרוב ל-3,000 פריטים במחירון. החברה היא אחת החברות הפרטיות הגדולות בארה"ב (מחזור מכירות בהיקף 400 מיליון דולרים) ומעסיקה קרוב ל-500 עובדים, הפועלים במרכז החברה בשיקאגו ובעוד כ-60 מדינות ברחבי העולם".

מה מביא את Tripp Lite לישראל?
"כחלק מאסטרטגיית הצמיחה שלה, רכשה Tripp Lite לאחרונה את חברת מיניקום הישראלית (חברה וותיקה בתחום ה-IP KVM). בכך יצרה לעצמה בסיס מקומי המורכב ממרכז פיתוח, מכירות ושיווק. Tripp Lite רואה פוטנציאל אדיר בשוק המקומי, המצדיק את ההשקעה".

מהו סל המוצרים והפתרונות של Tripp Lite?
"Tripp Lite מספקת מגוון רחב מאוד של פתרונות, הנופלים תחת הקטגוריה של תשתיות תפעול ומיחשוב (Facility & IT Infrastructure) למרכז הנתונים, חדר המחשבים או לסביבות ממוחשבות ותעשיתיות באשר הן.

בתחום החשמל אנו מספקים מוצרי אל-פסק בכל הגדלים, החל משימוש ביתי ועד למערכות ענק של 120 kVa תלת-פאזי, ממירי חשמל DC/AC, מגיני ברקים, מייצבי זרם וכמובן מצברים נטענים בכל הגדלים. בנוסף, יש לנו קו שלם של מחלקי חשמל (PDU) המאפשרים שליטה מרחוק לכיבוי והדלקה ברמת השקע. בתחום ארונות התקשורת אנו מציעים מגוון מאוד גדול של גדלים, עד לגובה של 48U. יש לנו קו של ארונות ניתלים, המתאים במיוחד לחללים קטנים או לסביבות לא מוגנות. כל הארונות עוצבו כך שניתן לפרק את צידי הארון, דבר המוסיף גמישות רבה לתפעול המערכות.

בתחום הקירור אנו מציעים מספר דגמים המופעלים על עיקרון ייחודי של מערכת אידוי מובנית, המאפשרים להגיע לחיסכון של עד 30% בצריכת החשמל של חדר השרתים. בתחום ה-IT יש לנו קו שלם של מוצרי KVM/IP KVM/Console Servers לשליטה וניהול מרחוק ברמת ה-BIOS. בנוסף, כדאי לציין מגוון עצום של כבלים מכל הסוגים, מתאמים, פאנלים, מגשי כבילה ועוד".

מהי אסטרטגיית הכניסה לשוק הישראלי?
"Tripp Lite מוכרת בכל העולם באותה השיטה של מספר מפיצים מרכזיים בעלי ערך בכל איזור (VAD) אשר דרכם החברה נחשפת למעגל הביניים (SI, Resellers) וללקוח הסופי. בכל איזור יש גם חברה חיצונית, הנותנת מענה לשירות והתקנות גדולות בתחום התלת פאזי. מאמצי השיווק מחולקים בין חשיפה לשוק (כמו ההשתתפות בכנס הקרוב) ובין פעילויות ביחד עם השותפים העסקיים, כגון ימי עיון והדרכה. Tripp Lite מפעילה בכל העולם תוכניות עידוד המציבות מטרות לשותפים כאשר עמידה בהם מזכה בביקור במרכז בשיקאגו, אין ספק שנשאף להפעיל תוכניות כאלה גם בישראל בעתיד. בנוסף אנו מדרבנים את לקוחותינו לערב אותנו בשלבי הפרוייקט הראשוניים (Pre-Sales) על מנת שנוכל לסייע בידע טכנולוגי ובמאמצי המכירה כמה שיותר".

אירועים קרובים