תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | הצלחה למשלחת חברות היי-טק ישראליות בהאנובר, בחסות אנשים ומחשבים

26/11/2012 16:45

הכנס השביעי במספר שקיימה חברת MIW בגרמניה, בשיתוף עם לשכת המסחר בגרמניה ובחסות אנשים ומחשבים, התקיים בהאנובר, גרמניה ב-13 בנובמבר 2012. בכנס נטלו חלק פעיל גם אולריך פטרסון – נשיא ארגון ה-IT בהאנובר (Hannover IT), שביקש להגדיל את המעורבות של ההיי-טק הישראלי בגרמניה והציג תכניות לעידוד השת"פ.

בריטה מולר, שרת התעשייה והעבודה של הפדרציה האזורית, דיברה על ההקשרים ההיסטוריים והמסחריים שיש לגרמניה וישראל והצורך בטיפוחם.

חמדת שגיא, הנספחת המסחרית של ישראל בגרמניה, הציגה את הטכנולוגיה הישראלית, החדשנות והפעילות ההולכת וגוברת בין התעשיות של שתי המדינות.

אורי כהן, מנהל מאגד חברות הפעילות בתחום של תקשורת, שליטה ובקרה מרחוק (שו"ב) העלה את סוגיית המעורבות של טכנולוגיות ישראליות בתעשיית הרכב הגרמנית והיכולת של התעשייה הגרמנית ליהנות ולהתחזק סביב עסקאות OEM עם חברות הזנק מישראל.

דוד חוה
, מנכ"ל חברת MIW, הזמין את החברות הגרמניות להגיע לישראל ולהשתמש במודל האמריקאי של רכישות ומעורבות עמוקה בתעשיית ההזנק הישראלית לטובת יצירת הובלת שוק. דוד הוסיף וגרס, כי ישראל הייתה ותישאר זמן רב חממה לטכנולוגיות, גם בשל ההון האנושי וגם בשל סביבה גיאופוליטית שמחייבת התמקדות בטכנולוגיות והישענות על ערוצי הפצה של חברות בינלאומיות.

מנהלי המפגש סיכמו כי יורחב האתר הקיים לאירוע, לטובת הצגת צרכי החברות הגרמניות, הסיגמנטים שמחפשות וסוגי השת"פ שמציעות החברות משני הצדדים – כל זאת על מנת לחזק את הקשר השוטף וליצר בסיס לפעילות עמוקה יותר ספציפית בהאנובר המעודדת בתמיכות ומענקים חברות ישראליות.

החברות הישראליות הציגו את הפתרונות הבאים:

Attunity
מנחם ברוק, מנהל המכירות של חברת אטיוניטי, הציג את פתרונות החברה הנסחרת בנסד"ק, קו הפתרונות רחב שמאפשר גישה, שיתוף והפצה של מידע על פני פלטפורמות מבוזרות הטרוגניות במרכזי נתונים ארגוניים וסביבות ענן.

Tracx
שרון ושלר
, סמנכ"ל המכירות של חברת טראקס, הציג את הפתרון שלה למעקב, בדיקה, ניתוח ודיווח של פעילות מתחרים ו/או לקוחות בפורומים ובאתרי אינטרנט שונים. התוכנה תומכת בלמעלה מ-25 שפות. בישראל לבד כל השיח הפומבי ברשת בעברית, רוסית, ערבית ואנגלית מנוטר תדיר ומאפשר גישה למידע יקר ערך עליכם, על המתחרים שלכם ועל המתרחש באקו-סיסטם שסביבכם. ושלר אמר בהרצאה שהציג בפני באי הכנס, כי "דמיינו שהיתה לכם מעין גרסה אזרחית של פלטפורמת האזנה כמו שיש בצבאות וממשלות ברוב העולם, דרך לא חודרנית להקשיב לשיחות פומביות באופן חוקי ולגיטימי לחלוטין, לעקוב אחר פעילות של מתחרים, להבין שיחות של גולשים, לנטר משפיענים ולהפעילם, לבדוק ולטפל בסנטימנט על המותג שלכם, כלי לניהול משברים שמתריע ומאפשר ניהול אפקטיבי של התפתחות משבר או טרנד חדש, מערכת לניהול קמפיין שיחות, ניהול עמודי הפייסבוק והטוויטר והיוטיוב של הפירמה, גאו לוקיישן טאגינג, מודול שמזהה כוונת קניה ויש למעלה מחמישים דשבורדים אפקטיביים חכמים זמינים בלחיצת כפתור".

INSFOCUS
אורי טייבר, מנכ"ל חברת אינפוקוס, הציג את מוצר החברה, פתרון בינה עסקית מקיף לחברות ביטוח המכסה את כל תהליכי BI. פתרון זה של קצה לקצה נועד לספק מנהלים ואנשי מקצוע של חברת ביטוח עם כל צרכי המידע שלהם.

StreamItUp
החברה הציגה פלטפורמה ייחודית לתיעוד אוטומטי ושיתוף מקוון (LIVE) של מגוון מקורות מידע מבוססי וידיאו. ללא צורך בצלם ועורך וידיאו, DBA ו-Webmaster. טכנולוגיית StreamTrack מבוססת פטנטים, מאפשרת צילום אוטומטי של המרצה באופן דינאמי, ללא צורך בצלם.

Nextnine
החברה הציגה פלטפורמת תוכנה לתמיכה מרחוק במוצרים, המאפשרת ליצרני ציוד (כגון: ציוד רפואי וטלקומניקציה) לתחזק ולטפל בתקלות בציוד המותקן אצל לקוחותיהם בצורה אוטומטית ופרואקטיבית, ע"י ניטור ובקרה מרוחקים של הציוד.

Vivotext
החברה הציגה את פתרון התוכנה שלה, המאפשר להמיר טקסט כתוב לדיבור סינטטי באיכות של דיבור אנושי והשלימה בניית אב טיפוס ראשוני בשפה האנגלית. ייחודו של הפיתוח של VivoText ביצירת ספרייה עשירה מאוד של דגימות קול אנושי וביכולתה של התוכנה לנתח את האלמנטים המוזיקאליים המצויים בטקסט המומר ולהפיק מהם דיבור בעל אינטונציה.

Softlib
החברה הציגה את iSolve, תוכנה שמאפשרת גישה לבסיס הידע הטכני של הארגון במסך אחד באופן פשוט, יעיל ונוח. התוכנה כבר מותקנת ובהצלחה בבנק לאומי בנק דיסקונט, בנק מזרחי, חברת מנורה, בונדס-בנק ואליאנץ בגרמניה ועוד.

אירועים קרובים