תוכן שיווקי

לקראת אירוע | iTAnalyzer ייעול מערך תשתיות המחשוב בדטה-סנטר

26/11/2012 17:07
ITAnalyzer

מאת אולג קובלב, שותף ומנהל התפעול בחברת iTAnalyzer

קיצוץ בתקציבים בארגונים, כח אדם מוגבל, הנדרש לטפל בהמון משימות בו זמנית במערך המחשוב, הכנסת מערכות חדשות לשימוש, טיפול "בכיבוי שריפות",  BIG DATA, CLOUD, ווירטואליזציה שבספו של דבר "מתלבשת" על אותם התשתיות, אותם השרתים,אותם מתגים, אותם מערכות האחסון. קצב הגידול השנתי במערכי מחשוב באירגונים הוא אחוז דו ספרתי. הכול גדל… חוץ מתקציבים וכח אדם.
חיו של המנמ"ר ושל אנשי התשתיות לא נעשו קלים יותר. אומנם  עברנו לווירטואליזציה, הורדנו את כמות השרתים הפיזיים אך קיבלנו תלותיות ובעיות אחרות (נפחי אחסון שדורשים התייחסות מיוחדת, גיבוי של תשתיות ווירטואליות, ניהול שלהם). פתרון ה-CLOUD הוא פנטסטי למקבל השירות, אבל לא חוסך בעבודה לצוות תשתיות המחשוב.

בתקופה כזו ארגונים חייבים לתת את הדעת למספר נושאים:

•    מיצוי היכולת להמשיך ולספק את דרישות ה-IT של הארגון, תוך צימצום תקציבי ה-IT.
•    טיפול וניהול מאוחד במורכבות מערכות המיחשוב  ע"י תהליך אופטימיזציה של תשתיות קיימות.
•    זיהוי פתרונות ושירותים אירגוניים אשר לא מניבים ערך מספק של עלות/תועלת.
•    יכולת למדוד את תוצרי המוצרים ולבקר את התחייבויות היצרנים.
•    יכולת להקטין זמן זיהוי בעיה/ תקלה על ידי מנגנון דוחות מצב מובנה.

חברת iTAnalyzer זיהתה את המגמות בשוק והיא מציעה פתרונות בדגש על צמצום התלות של ארגונים ביצרנים השונים, תוך בניית יכולות עצמאיות לבקרה, מקסום וייעול השימוש בתשתית המחשוב בדטה-סנטר, אפליקציות, דטהבייס, שרתים, רשת הפבריק, אחסון וגיבוי. התהליך מאפשר לכמת את המשאבים המוקצים למערכות המחשוב ולאפליקציות השונות, לזהות שימוש בלתי יעיל של המשאבים המוקצים או שימוש חוזר של משאבים שאינם יוצרים ערך עסקי ובכך לייצר תמונה ברורה ומדויקת של עלויות הדטה סנטר המועמסות על השירותים והאפליקציות השונות. בנוסף לאפשר לארגון לקבל החלטות הרבה יותר חכמות בבחירת המוצרים, השירותים והיצרנים שיצדיקו את ההשקעה.

חברת iTAnalyzer מספקת פתרון המאפשר לאירגונים מיצוי אופטימאלי של תשתיות המחשוב הקיימות בדטה סנטר, צמצום עלויות הן בתשתיות המיחשוב והן בתלות במומחים חיצוניים של היצרנים. המוצר מאפשר הערכה נכונה של הקצאת משאבים והעמסת עלויות תשתית על יישומים ומערכות, וכן מענה אמיתי לתכנון מושכל של מחזור החיים של מערך תשתיות ה-IT בדטה סנטר.

תוכנת iTAnalyzer  מאפשר לארגונים בעלי תשתית IT מורכבת ומבוזרת, לנהל, לבקר ולנתח את נתוני המחשוב ממקום מרכזי, מדובר במוצר ייחודי המאפשר תקשורת יעילה בין צוותי המחשוב על גבי פלטפורמה אחת ומאפשר ניהול אפקטיבי של מערך התמיכה היום יומי.
הטכנולוגיה הייחודית ויישום המוצר מספק ללקוחות תמורה כגון:

–    שיפור ניצולת תשתיות המחשוב עד כ-20%
–    שיפור תהליכי קבלת ההחלטות עד כ-50%
–    הקטנת תקלות אנוש עד כ-50%
–    ועוד…

iTAnalyzer רואה למטרה להקל על הלקוח בניגוד האינטרסים היום-יומי בין הצורך של הארגון לקנות נכון לבין הצורך המובנה של היצרנים למכור כמה שאפשר. החברה נותנת ללקוח כלים המאפשרים לו לתת מענה גם ברמה תפעולית וגם מענה לשינויים הטכנולוגיים.

אירועים קרובים