תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ריט טכנולוגיות חושפת דור חדש של מוצרי תקשורת אלחוטית מהפכניים

27/11/2012 17:07

חברת ריט טכנולוגיות הנסחרת בנסדא"ק (NASDAQ: RITT) חושפת דור חדש של מוצרי תקשורת אלחוטית המוגדר כמהפכני בתחום תשתיות התקשורת הארגונית. המערכת שנקראת IWON (ר"ת (Indoor Optical Wireless Network) מאפשרת העברת קצבי נתונים גבוהים במיוחד תוך כדי שמירה על רמת אבטחת מידע גבוהה ביותר עם גמישות מקסימלית של טופולוגית הרשת. התקשורת מבוצעת באורכי גל שונים בתחום הבלתי ניראה והיא מייצרת ממשק אופטי (בלתי ניראה) דו כיווני סימטרי, ברוחבי פס גדולים ביותר ומסוגלת לספק תקשורת אלחוטית רחבת פס למספר רב של משתמשי קצה. המערכת מוגנת בפטנט רב לאומי (WW patent pending) שהוגש על ידי החברה לפני כשנה.

תהליך התקנת המערכת פשוט ומהיר ומאפשר לחסוך בתשתיות כבילה כמו גם במערכות מיתוג (switches). המערכת ניתנת להתקנה וסנכרון במהירות ובפשטות רבה ומתאימה להתקנה במשרדים בעלי חלל פתוח (open space) ובחדרי ישיבות גדולים. החיסכון בהוצאות התכנון והימנעות מהעברת כבילה בקירות הופכת את המערכת ליעילה ביותר במשרדים קיימים ו/או נדרשים לשדרוג. המערכת מכסה שטח נרחב המאפשר הצבה של מספר מועט של מערכות לקומה, ובכך תורם אף לחיסכון נוסף בעלות ההתקנה.

המערכת בנויה משתי אבני בניין, יחידת האם בעלת מספר אלומות (CS), ויחידה שולחנית (US). יחידת האם יכולה להיות מותקנת על הקירות או התקרה (מומלץ), וניתן לכוון כל אלומה לכיוון שונה בכדי ליצור ממשק רחב פס עם יחידות הקצה. יחידות הקצה המשרתות מספר משתמשי קצה מותקנות בעזרת תופסן מגנטי על גבי הקירות או במקומות בולטים בכדי ליצור קשר עם יחידת האם. מיד לאחר ביצוע תהליך איפוס קצר ניתן להשתמש במערכת באופן שוטף ומאובטח. המערכת משלבת מספר פרופילי הגנה נגד אפשרויות פריצה או שימוש לא מאושר וכן מוכוונת לצריכת הספק נמוכה ביותר בתמיכה של מנגנוני בקרה חכמים.

למערכת אפשריות תכנות רבות הנשלטות על ידי מנהל הרשת באופן מקומי או מרחוק. המערכת מיועדת לארגונים בהם האבטחה הנדרשת היא גבוהה ביותר וקיימת דרישה לביצועים גבוהים וזמינות מקסימלית. המערכת עברה תהליך אופטימיזציה שהופך אותה אופטימלית לארגונים קטנים וגדולים כאחד בעלות תועלת. המערכת תומכת גם בניהול תשתיות חכם (IIM) המאפשר זיהוי ומיפוי אוטומטי של טופולוגית הרשת וההתקנים הפיזיים והלוגיים של הרשת. IIM הוא חלק ממערכת ה-CenterMind, מערכת לניהול תשתיות מרכזית של RiT.

מנכ"ל ריט, ד"ר ואדים ליידרמן, אומר: "מערכת ה-IWON מבטאת חשיבה טכנולוגית יוצאת דופן המביאה מהפיכה אלחוטית אמיתית לתעשיית הכבלים. טכנולוגיה ייחודית זו, המתאימה לרשתות ארגוניות בכל הגדלים, מציעה שילוב שלא קיים היום בכל הקשור לאבטחה, ביצועים, גמישות ויישום מהיר – בעלות מינימלית המבטיחה ערך מוסף אמיתי למשתמש".

מנהל הטכנולוגיות הראשי של ריט, ד"ר ארז בן-ישי, הוסיף: "עבדנו בקצב מואץ להביא טכנולוגיות ומוצרים חדשים פורצי דרך אלה לשוק מהר ככל האפשר. אנו נלהבים לקראת הכניסה לשלב האחרון במאמץ זה ומצפים להשקה ברבעון השני של השנה הבאה".

אירועים קרובים