יוחאי גל, EMC: "ארגונים נדרשים לאחד מידע שמצוי במרכזי מיחשוב שונים"

"יש ל-EMC שלוש רגליים בעולם הדטה סנטר הארגוני", אמר גל, מנהל טכנולוגיות ו-CTO אזורי בחברה ● לדבריו, "רגל אחת היא RSA, חטיבת האבטחה של החברה; הרגל השנייה היא EMC עצמה, שמספקת, בין שאר יכולות ניהול תשתיות המידע בארגון, יכולת לנייד מידע בין יישומים ובין מרכזי מיחשוב נפרדים; הרגל השלישית היא VMware, חברה בבעלות EMC, שמספקת את התשתית ואת המכונות הווירטואליות למרכזי המיחשוב"

"לארגונים רבים יש יותר מדטה סנטר אחד. לכן, הם נדרשים לשנע ולאחד את המידע שמצוי בכל אחד מהם", כך אמר יוחאי גל, מנהל טכנולוגיות ו-CTO אזורי ב-EMC.

גל דיבר בכנס המיחשוב הממשלתי WORLD e-Gov Forum 2012, שנערך אתמול (ב'), בהפקת אנשים ומחשבים, במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהשתתפות 700 איש. הנחו את הכנס פלי הנמר, יזם ונשיא הקבוצה, וד"ר נחמן אורון, יועץ מיחשוב אסטרטגי למגזר הממשלתי.

לדברי גל, יש ל-EMC שלוש רגליים בעולם הדטה סנטר הארגוני: "רגל אחת היא RSA, חטיבת האבטחה של החברה. הרגל השנייה היא EMC עצמה, שמספקת, בין שאר יכולות ניהול תשתיות המידע בארגון, יכולת לנייד מידע בין יישומים ובין מרכזי מיחשוב נפרדים. הרגל השלישית היא VMware, שנמצאת בבעלות EMC ומספקת את התשתית ואת המכונות הווירטואליות למרכזי המיחשוב".

הוא הציג בפני משתתפי הכנס את טכנולוגיית VPLEX, שיצאה לפני שנתיים וחצי ושלדבריו מאפשרת לעשות פדרציה בין מרכזי מיחשוב שונים. "VPLEX הוא פתרון שמאפשר וירטואליזציה של אחסון לפלטפורמות של EMC ושל ספקים אחרים", אמר גל. "הוא יכול להתרחב על פני כמה מרכזי מיחשוב ולספק גישה בו זמנית למערכות האחסון על ידי יצירת LUN וירטואלי משוכפל ביניהן. כמו כן, ניתן להעביר באמצעותו יישומים ומידע מתשתיות שרתים ואחסון במקום אחד לתשתיות שרתים ואחסון במקום אחר – בלחיצת כפתור. עוד הוא מאפשר ליצור אשכול מקומי או גיאוגרפי ברמת האחסון ומשאבי המיחשוב ולספק עבודת Active/Active על המידע, אף על פי שהוא משוכפל פיזית בשני מקומות שונים".

"המערכת מאפשרת ללקוחות לחשוב באופן שונה על הדרך בה הם משתפים את הנתונים בענני VMware בני כלאיים, תוך שיש להם יכולת למחוק את הגדרות בין מרכזי הנתונים שלהם ולבצע שינוי בתשתית ה-IT שלהם", הוסיף גל. "הטכנולוגיה מאפשרת לשתף משאבים ולקבל איזון עומסים בין אתרים. ניתן להתבונן באמצעותה על כמה מרכזי מיחשוב, כאשר לכל אחד מהם יש אוטונומיה בשיתוף המשאבים שלו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים