ה-iPad היה כוכב הקניות של יום שישי השחור

מחשבי הלוח של אפל היו המכשירים הניידים שבעזרתם נערכו הכי הרבה קניות באינטרנט בסוף השבוע של חג ההודיה - כך על פי נתונים של יבמ ● הם גם היו הקנייה המובילה בין מחשבי הלוח ● המכשירים של אפל הובילו במספר הקניות על פני המכשירים מבוססי האנדרואיד

חלק גדול מהקונים שרכשו באינטרנט ביום שישי השחור, שחל בסוף השבוע האחרון, עשו זאת באמצעות מחשבי iPad, וחלק גדול מהקונים רכשו במהלכו מחשבי iPad חדשים ביום שישי השחור – כך עולה מנתוני מחקר שפרסמה יבמ (IBM).

על פי הנתונים, 10% מכלל הקניות באינטרנט במהלך חופשת חג ההודיה (שיום שישי השחור חל מיד לאחריו) בת היומיים בארצות הברית נערכו במחשבי iPad של אפל (Apple) ו-8.7% מהן במכשירי iPhone של אותה החברה. 5.5% מהקניות בוצעו באמצעות מכשירי אנדרואיד (Android).

מחשבי ה-iPad הובילו בנתון נוסף: 88% מכלל הקניות שנערכו באמצעות מחשב לוח בלבד (ללא שימוש במחשב PC או בטלפון) נערכו מהם. 3.1% מקניות אלה נערכו ממכשירי Nook של ברנס אנד נובל (Barnes & Noble), אמזון (Amazon), עם מכשיר הקינדל (Kindle) שלה, זכה ל-2.4% מהקניות ו-1.8% השתמשו במכשירי גלאקסי (Galaxy) של סמסונג (Samsung) לצורך כך. מחשבי לוח המצוידים במערכת חלונות 8 (Windows 8) של מיקרוסופט (Microsoft) אינם באים לידי ביטוי, לפי שעה, בנתונים של יבמ.

מקור הנתונים של הענק הכחול הוא פלטפורמת הניתוח Digital Analytics Benchmark, שפועלת כשירות ענן, עוקבת אחרי כמיליון עסקות שנערכות בסחר אלקטרוני מדי יום ומנתחת טרה-בתים רבים של נתונים גולמיים מ-500 קמעונאים ברחבי ארצות הברית. הנתונים אמורים לסייע למפעילים של אתרי סחר אלקטרוני בבואם לפתח יישומים למכשירים שונים ושירותים מקוונים נוספים.

לפי הנתונים של יבמ, המכירות ביום שישי השחור עלו השנה ב-20% בהשוואה לשנה שעברה, בעוד שהמכירות ביום חג ההודיה עצמו עלו ב-13.4%.

"הקונים ביום שישי השחור היו רעבים השנה למבצעים אטרקטיביים והקמעונאים לא אכזבו את הצרכנים שיצאו לקניות באינטרנט", אמר ג'יי הנדרסון, מנהל אסטרטגיה ביחידת Smarter Commerce של הענק הכחול. "המנצחים הגדולים היו מנהלי השיווק, שנעזרו בטכנולוגיה כדי לספק לצרכנים לא רק מבצעים מותאמים אישית אלא גם ממשקים מתאימים ברגע הנכון ובמקום הנכון, בין אם הצרכנים יושבים בכורסה שבסלון הבית ובין אם הם בחנות הפיזית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים