דיווחים: גוגל מתכוונת לייצר מחשבי Chromebook בעצמה

לפי צ'יינה טיימס, בחרה גוגל בקומפל כיצרנית ה-OEM של המחשבים, שתייצר עבורה בינתיים כמות של 20 מיליון יחידות ● לפי הידוע, מתכוונת ענקית האינטרנט לשחרר את המחשבים החדשים מתוצרתה עוד לפני סוף השנה - זאת למרות שלא נחשפו פרטים אודות התצורה או המחיר ● על פי הדיווחים, בכוונת גוגל לשלב במכשירים החדשים גם מסכי מגע - כך שמערכת ההפעלה שלה אמורה לעבור התאמה לצורך כך

גוגל (Google) מתכוונת לייצר בעצמה מחשבי Chromebook – כך על פי דיווחים שונים שצצו ברשת ביממה האחרונה. לפי דיווח האתר הסיני צ'יינה טיימס, תלך ענקית האינטרנט בעקבותיה של אפל (Apple), ולאחרונה גם של מיקרוסופט (Microsoft), ותתחיל לייצר גם חומרת מיחשוב. לפי צ'יינה טיימס, בחרה גוגל בקומפל (Compal) כיצרנית ה-OEM של המחשבים, שתייצר עבורה בינתיים כמות של 20 מיליון יחידות.

מחשבי ה-Chromebook, שמבוססים כידוע על מערכת ההפעלה ChromeOS מבוססת הענן מבית היוצר של גוגל, יוצרו עד היום בעיקר על ידי אייסר (Acer) וסמסונג (Samsung). כעת, כך נראה, מבקשת גוגל לאמץ גישת עשה-זאת-בעצמך. לפי הידוע, מתכוונת ענקית האינטרנט לשחרר את המחשבים החדשים מתוצרתה עוד לפני סוף השנה – זאת למרות שלא נחשפו פרטים אודות התצורה או המחיר.

מחשבי ה-Chromebook הקיימים כיום מתחלקים בין מחשבים המבוססים על מעבד האטום (Atom) של אינטל (Intel), לבין מחשבים המבוססים על נגזרות של מעבדי ARM. טרם ברור באיזה מעבד תבחר ענקית החיפוש עבור המחשב החדש שלה. מה שכן ברור, הוא שבכוונת גוגל לשלב במכשירים החדשים גם מסכי מגע – כך שמערכת ההפעלה שלה אמורה לעבור התאמה לצורך כך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים