eWave Mobile הקימה מערכת מיחשוב נייד בקל אוטו בהיקף של יותר ממיליון שקלים

במהלך הפרויקט מוחשבה עבודת אנשי השטח של קל אוטו באמצעות טאבלטים שישמשו כמסופונים והוחלפו הטפסים הידניים באמצעות מערכת מיחשוב לעובדים הניידים ● המערכת מורכבת מטאבלטים ניידים וטכנולוגיות המבוססות על אנדרואיד, תקשורת סלולרית, קווי נל"ן, ממשקים בין שרת המסופונים לשרתי הארגון, מדפסות ועוד ● ציוד הקצה עושה שימוש בתקשורת סלולרית מדור 3.5 ומעלה

יוני ראוכברגר, מנהל התפעול הראשי של מגדל. צילום: קובי קנטור

eWave Mobile הקימה מערכת מיחשוב נייד מבוססת טאבלטים בקל אוטו, בפרויקט שהסתיים בימים אלה ושהיקפו נאמד ביותר ממיליון שקלים.

קל אוטו היא קבוצת הרכב החמישית בגודלה בישראל. בחברה יש עשרות עובדים ניידים, שעד כה שירתו את לקוחותיהם תוך שימוש ידני בלבד, בטפסי נייר. הקבוצה, שנמצאת בתהליך של מעבר למשרד ללא נייר, ביקשה למחשב את עבודת אנשי השטח באמצעות טאבלטים שישמשו כמסופונים ולהחליף את הטפסים הידניים באמצעות מערכת מיחשוב לעובדים הניידים.

כך, הנהגים שעובדים בחברה מקבלים את המשימות שלהם בטאבלטים ומחתימים את הלקוחות על הטפסים הממוחשבים – ללא ניירת מיותרת, בצורה קלה ויעילה. הלקוח אף מקבל במייל את תעודת המשלוח ומבצע את קבלת הרכב באמצעות הטאבלט, החל מסימון המצב שבו התקבל הרכב, כולל תמונות של הרכב מצולם בעת המסירה. בצורה זו נמנעות אי נעימויות מיותרות בעת החזרת הרכב והלקוח מקבל קובץ מסודר לדואר האלקטרוני, ללא ניירת, בצורה נוחה ויעילה.

המערכת מורכבת מטאבלטים ניידים וטכנולוגיות המבוססות על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android), תקשורת סלולרית, קווי נל"ן, ממשקים בין שרת המסופונים לשרתי הארגון, מדפסות ועוד. ציוד הקצה עושה שימוש בתקשורת סלולרית מדור 3.5 ומעלה, כאשר הנתונים מנותבים אל מחוץ לסביבת האינטרנט. מכשירי הקצה צוידו בכרטיס SIM הכולל רכיבי אבטחה המגדירים את השימוש בתקשורת לצורך היישום בלבד.

לדברי יוני ראוכברגר, סמנכ"ל מערכות מידע בקבוצת קל אוטו, "הטמעת המערכת ממשיכה את התמיכה שלנו בסביבה ירוקה, מאפשרת חיסכון בשעות עבודה ובעלויות באמצעות צמצום השימוש בנייר ומניעת עבודה כפולה, וכן קידום מכירות באמצעות מתן שירותים נוספים על בסיס הפלטפורמה הקיימת".

אידו שטיינברגר, מנכ"ל eWave Mobile, אמר ש-"פתרונות טאבלטים מבוססי אנדרואיד מחליפים את העולם המסורתי, של שימוש במסופונים מוקשחים, בעיקר בתהליכים שבהם העובד בא במגע עם לקוח הקצה". לדבריו, "אנחנו החברה הראשונה בארץ שמיישמת פתרונות אנדרואיד תפעוליים בהיקפים גדולים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים