שי און, מנכ"ל CA ישראל, יפרוש מתפקידו עד סוף השנה

און פנה באחרונה להנהלת החברה וביקש להשתחרר מתפקידו אחרי ארבע שנים ● לטענתו של און, הוא מיצה את עצמו והוא מבקש לפנות לדרכים אחרות ● הודעה רשמית על הפרישה צפויה להתפרסם בימים הקרובים

שי און, מנכ"ל CA ישראל, עתיד לפרוש מתפקידו עד סוף השנה, לאחר שבאחרונה פנה אל הנהלת החברה וביקש להשתחרר אחרי ארבע שנים בתפקיד. און נימק את החלטתו בכך שמיצה את עצמו והוא מבקש לפנות לדרכים אחרות. הודעה רשמית על כך צפויה להתפרסם בימים הקרובים.

הסניף הישראלי של CA הוא סניף שיווק ומכירות ומועסקים בו כ-50 עובדים. בנוסף מעסיקה החברה בארץ מעל 100 איש במרכז פיתוח. שני המשרדים נמצאים בהרצליה. הסניף הישראלי נחשב למצליח ובתקופת כהונתו של און הוא הצליח לייצב את הפעילות בו, בעקבות הזעזועים שליוו את פרישתו של המנכ"ל הקודם, אריה אופנר. בראיון שנתן לאנשים ומחשבים בחודש יוני העריך און שעד סוף השנה יגדל היקף המכירות של הסניף ב-10%.

לפני שמונה לתפקידו ב-CA שימש און סגן נשיא בכיר לאסטרטגיה ולפיתוח עסקי גלובלי בנס טכנולוגיות, ולאחר מכן ייסד וניהל את חברת שקד אחזקות.

הנהלת CA ישראל סירבה להגיב. עם זאת, מיד לאחר היוודע פרישתו הצפויה החלה החברה לחפש מחליף לאון. בפעם הקודמת נמנו על המתמודדים לתפקיד מנהלים ותיקים ב-CA, אולם לבסוף החליטה ההנהלה לבחור מנכ"ל מבחוץ.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים