תוכן שיווקי

לקראת אירוע | אקטיפיו מציגה: פלטפורמת אחסון וגיבוי חדישה וייחודית בטכנולוגיית PAS

28/11/2012 14:01

חרף ירידת מחירי האחסון בעולם, ההוצאה האבסולוטית של ארגונים רבים בארץ ובעולם בתחום האחסון והגיבוי ממשיכה לגדול בקצב מסחרר והופכת לאחת ההוצאות העיקריות של גופי מערכות המידע ובפערים ניכרים אל מול תחומי ההוצאה האחרים במערכות המידע. בסקר שערכה חברת IDC,הסתמן כי נושא השליטה בגידול המידע בארגון כאחת הבעיות המרכזיות של המנמ"ר, ובניסיון להבין את מקורות ואופי הגידול בכמות המידע, נתגלו ממצאים מדהימים המצביעים על כך כי הגדילה המשמעותית ביותר במידע היא נגזרת של כמות העתקי המידע הייצורי (production) בארגון.

בבואנו לבחון את הדרישות הרבות של הארגון לגישה רציפה לעותקים של הייצור, אין פלא כי ארגונים מוצאים את עצמם משכפלים את כמות המידע הייצורי שלהם בעשרות ולעתים אף במאות עותקים למגוון רחב של שירותים ומענה לדרישות העסקיות של הארגון. בנוסף, דרישות רגולטוריות רבות, אשר מחייבות ארגונים ומגזרים רבים לבצע גיבוי מרובה עותקים ולעיתים אף הקמות של אתר שני ושלישי, הופכות את הבעיה לכפולה ומכופלת.

המנמ"ר במצוקה. עליו לתת מענה לכל הדרישות העסקיות בארגון מחד ולעמוד באילוצי התקציב ההולכים ומתכווצים מאידך. בחיפוש תמידי אחר מענה לבעיה המחריפה, מגלה המנמ"ר כי הפתרונות המוצעים היום בשוק הגיבוי והאחסון הם פתרונות ייעודיים לבעיה טכנית ספציפית מבית ספק האחסון הקיים אשר בדרך כלל יכבלו את המנמ"ר להמשיך ולהעמיק את התלות במערכות של אותו ספק בלבד ויוסיפו עלויות, שכבת ניהול נוספת וסיבוכיות לארגון.

חברת אקטיפיו זיהתה מבעוד מועד את המצוקה ופתרה את הבעיה ע"י פיתוח פלטפורמת אחסון וגיבוי חדישה וייחודית בטכנולוגיית PAS (ר"ת Protection and Availability Storage). הפתרון של חברת Actifio מאפשר ללקוחות לקבל את כל מגוון היכולות בתחום ההגנה על המידע, שינועו, אחסונו בצורה חסכונית ביותר, תוך מתן אפשרות ליצירת עותקים רבים של המידע הייצורי ללא תלות במערכות האחסון הקיימות בארגון.

ייחודה של המערכת טמון ביכולתה לספק מספר רב של שירותים לארגון תחת מעטפת מרכזית אחת, בצורה פשוטה להפליא ועל ידי כך, לחסוך לארגון עלויות רבות הכרוכות בשימוש של מספר טכנולוגיות נפרדות. הפתרון של אקטיפיו משלב את כל הטכנולוגיות החדשניות ביותר בעולם האחסון והגיבוי וביניהם: Snapshots Deduplication, Data Compression ,Object File System, כאשר התוצרים המתקבלים הם:

•    צמצום נפח\עלויות האחסון הארגוני ב-70%.
•    יצירת עותקי גיבוי לאפליקציות מספר רב של פעמים ביום (מזעור ה-RPO).
•    שחזור מיידי של נפחי מידע גדולים (מזעור ה-RTO).
•    יצירת עותקים וירטואלים לסביבות עבודה.
•    מתן פתרון DR ו-BC לאתרים מרוחקים תוך הפחתה משמעותית בעלויות התקשורת.
•    מנגנון SLA מובנה המאפשר התאמת המדיניות הארגונית לאפליקציה.
•    מתן שכבת הגנה Online לאפליקציות הקריטיות.
•    מיגרציה שקופה בין מערכות שונות בסביבת SAN.

על החברה:
אקטיפיו נוסדה בארה"ב בשנת 2009 והצליחה בפרק זמן קצר ביותר להביא לשינוי תפיסתי בתחום ה-DATA PROTECTION בעולם ע"י שימוש בטכנולוגיית ה-PAS. החברה מסוקרת ע"י מיטב חברות המדרוג העולמיות כדוגמת: Gartner, IDC, Forester ולאחרונה הוגדרה ע"י המגזין הכלכלי הנחשב Forbes כחברת האחסון הצומחת ביותר מאז ומעולם. מטה חברה נמצא בארה"ב בבוסטון ולחברה פריסה גלובלית ע"י מערכת ענפה של שותפים עסקיים בתחום הטכנולוגי והעסקי.

בישראל החלה החברה לפעול לפני מס' חודשים ולאחרונה אף הוקם משרד מקומי אשר אמון על הפעילות המקומית. את הפעילות בארץ מוביל חיים כהן, אשר מונה לתפקידו אחרי שנים רבות של פעילות בשוק האחסון והגיבוי הישראלי בחברת EMC. לחברה מספר הצלחות מרשימות ביותר בחברות מהמובילות במשק הישראלי וכרגע נמצאת בתנופת עשייה. לחברה מס' שותפים עסקיים מובילים בתחום האחסון והגיבוי אשר משמשים לה זרוע מבצעת מקומית הן ברמה העסקית והן ברמת מתן השירות והתמיכה.

אירועים קרובים