תוכן שיווקי

לקראת אירוע | Chip PC Technologies תדגים את מוצריה החדשניים לתחום הוירטואליזציה המותאמים לטכנולוגיות המתקדמות של VMware View ,PCoIP ו-Citrix HDX

כחברה אשר מזה שנים פועלת למימוש החזון הטמון בווירטואליזציה, תציג צ'יפ פי סי בתערוכה הקרובה מוצרים חדשניים תוצרת "כחול לבן" המותאמים לסביבות וירטואליזציה בעזרתם יוכלו ארגונים להתאים את דרישות השימוש לצרכי משתמשים מתקדמים, כולל הרצת אפליקציות כבדות ומענה לצרכי מולטימדיה מתקדמים ● דוד פריידנברג, מנכ"ל Chip PC Technologies: " החזון הטכנולוגי המתקדם הזה מתגשם וצובר תאוצה במהירות רבה, אנו רואים גידול ניכר בדרישה למחשבים רזים מנוהלים בעולם. אנו מצידנו השקענו בפיתוח תחנות הקצה האולטימטיביות, אשר יאפשרו לנהל בקלות את סביבת העבודה הארגונית ולספק למשתמשים פונקציונליות מהמתקדמות בתחום הענן"

28/11/2012 14:10

עתיד המיחשוב מגולם בחזון הווירטואליזציה ובארץ כמו בעולם יותר ויותר ארגונים מגדילים את חלקם במיחשוב הרזה, כיוון שהכירו ביתרונותיו. בכנס הוירטואליציה הקרוב תדגים חברת צ'יפ פי סי טכנולוגיות את פתרונותיה המתקדמים תוצרת "כחול לבן" בתחום תחנות עבודה רזות בסביבות וירטואליזציה וענן. חברת צ'יפ פי סי תדגים את מוצרי הדגל החדשניים של החברה – Xtreme PC LXD מבוסס הלינוקס וה-HD PC, אשר מריץ חלונות 8.

מוצרי החברה מריצים בצורה אופטימלית את הפרוטוקולים החדשניים ביותר בשוק, כולל VMware View, פרוטוקול PCoIP מבית VMware ו-Citrix HDX. פתרונות צ'יפ פי סי משלבים את היתרונות של תחנת קצה רזה, ללא מאוורר וחלקים נעים, בד בבד עם היתרונות של מחשב PC  עוצמתי. הם מהווה את שולחן העבודה האולטימטיבי עבור משתמשים שדורשים פונקציונליות גבוהה כשולחן עבודה וירטואלי, לקוח רזה או קישוריות ליישומי ענן.

"אנו מצפים להשתתף בתערוכה הקרובה העוסקת בחידושים האחרונים בתחום הוירטואליזציה", אמר דוד פריידנברג, מנכ"ל Chip PC Technologies, "צ'יפ פי סי תדגים את את מוצריה החדשניים העומדים בחזית טכנולוגיות הוירטואליזציה לתחנות קצה ואשר מיישמים את החידושים האחרונים בחומרה ובתוכנה בתחום הענן והוירטואליזציה. מוצרים אלו נחשפו כבר לשוק האמריקאי והאירופי והפידבק שקיבלנו עד כה מלקוחות עולה על כל הציפיות. אנו מצפים להזמנות רבות עד סוף השנה".

מוצרי החברה הוצגו במגוון תערוכות וכנסים בארה"ב ובאירופה ויודגמו live בתערוכת הוירטואליזציה הקרובה. ניתן להזמינם כעת בישראל וברחבי העולם.

אודות חברת צ'יפ פי סי טכנולוגיות
חברת צ'יפ פי סי מפתחת ומייצרת פתרונות מיחשוב מתקדמים אשר משתלבים בחזית הטכנולוגיה העולמית של מיחשוב ענן, וירטואליזציה, ניהול מרכזי ומיזעור החומרה. החברה פיתחה טכנולוגיה מהפכנית הכוללת מחשבים זעירים המהווים תחליף למחשב ה-PC   ומשלבים מיגוון מוצרי תוכנה לניהול ובקרה.

בין לקוחות החברה ארגונים מובילים בארץ ובעולם כדוגמת: חברת חשמל, משרד החוץ, משרד הבטחון, בזק, לופטהאנזה, Epson, הבנק העולמי BNP Paribas, FedEx , DHL, ועוד. לחברה שיתוף פעולה עסקי עם Microsoft, Citrix, VMware וכן עם אינטגרטורים ומשווקים מהשורה הראשונה בעולם. החברה מפתחת את מוצריה בישראל – "כחול לבן" – ומייצאת כ 92% ממוצריה לחו"ל.

לפרטים נוספים: רונית פסטרנק, טל': 04-8501121, דוא"ל

אתר החברה

אירועים קרובים