מיקרוסופט: מכרנו 40 מיליון רישיונות של חלונות 8

חלונות 8 נמכרת בקצב מהיר יותר מחלונות 7, לאחר שמכרה בתוך חודש 40 מיליון רישיונות – לעומת 60 מיליון שמכרה מערכת ההפעלה הקודמת בתוך עשרה שבועות ● על פי נתונים שפרסמה חברת המחקר StatCounter, בכאחוז אחד מבין כמיליארד וחצי המחשבים האישיים שפועלים כיום בעולם, פועלת כבר חלונות 8

בחודש שחלף מאז ההשקת חלונות 8 (Windows 8), ב-26 באוקטובר, מיקרוסופט (Microsoft) מכרה 40 מיליון רישיונות למערכת ההפעלה החדשה – כך על פי נתונים שמסרה תמי רלר, מנהלת למימון ושיווק בחטיבת חלונות (Windows) של ענקית התוכנה, בוועידת משקיעים של בנק Credit Suisse.

רלר לא השוותה את קצב המכירות לזה של חלונות 7 (Windows 7). אולם, מאחר שידוע כי בעשרת השבועות הראשונים מאז השקת חלונות 7 בשנת 2009 נמכרו 60 מיליון רישיונות למערכת ההפעלה הקודמת של מיקרוסופט, נראה כי קצב המכירות של מערכת ההפעלה החדשה עולה על זה של הקודמת.

עם זאת, רלר ציינה, כי "קצב השדרוגים לחלונות 8 עולה על קצב השדרוגים לחלונות 7". כך, ניתן להסיק שחלק משמעותי ממכירת הרישיונות למערכת ההפעלה החדשה נעשה במסגרת מבצעי שדרוג, בהם מוצעת מערכת ההפעלה החדשה במחירים נמוכים מאוד. בתוך כך, על פי נתונים שפרסמה חברת המחקר StatCounter, בכאחוז אחד מבין כמיליארד וחצי המחשבים האישיים שפועלים כיום בעולם, פועלת כבר מערכת ההפעלה החדשה חלונות 8.

ועידת המשקיעים הייתה האירוע הפומבי הראשון שבו הופיעה רלר, שמונתה כאחת משתי המנהלות של חטיבת חלונות לצדה של ג'ולי לרסון-גרין, הממונה על ההיבטים ההנדסיים של חלונות. זאת, בעקבות פרישתו המפתיעה של נשיא החטיבה, סטיבן סינופסקי, לפני כשבועיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים