SEO קולג' רכשה את מכללת המדיה החברתית סומו במאות אלפי שקלים

עם רכישת מכללת סומו, יורחב היצע הקורסים המוצע על ידי SEO קולג' ויכלול גם את מגוון הקורסים של המכללה, העוסקים בעולם הניו-מדיה ● שרון קליין, מנכ"לית SEO קולג': "המטרה היא להעלות את הרף הקיים בשוק בתחום ההכשרה המקצועית בלימודי ניו-מדיה"

SEO קולג', חברה בת של SEO ישראל, שמציעה קורסים בתחומי קידום אתרים (SEO), הכריזה על רכישת סומו – המכללה ללימודי ניו-מדיה. שרון קליין, מנכ"לית SEO קולג', תנהל מעתה גם את פעילות מכללת סומו. היקף הרכישה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק מעריכים את העסקה במאות אלפי שקלים.

עם רכישת מכללת סומו, יורחב היצע הקורסים המוצע על ידי SEO קולג' ויכלול גם את מגוון הקורסים של המכללה העוסקים בעולם הניו-מדיה. פעילות המכללה לא תמוזג בשלב זה לפעילות SEO קולג', והיא תמשיך לפעול כמסגרת עצמאית תחת שם המותג הקיים.

שרון קליין, מנכ"לית SEO קולג', אמר כי "בכוונתנו להשתמש בניסיון הרב שנצבר ב-SEO קולג' בבניית תכניות לימודים עיוניות ומעשיות. במקביל נשתמש בניסיון המקצועי בניהול נוכחות במדיה חברתית שנצבר ב-SEO ישראל, במטרה להפוך את הקורסים המוצעים על ידי סומו למקצועיים והמעשיים ביותר בשוק. המטרה היא להעלות את הרף הקיים בשוק בתחום ההכשרה המקצועית בלימודי ניו-מדיה בארץ, ולהתמקד בצרכים ובידע הייחודיים הנדרשים לעובד המעוניין לעסוק בנושאים אלו בצורה מקצועית".

אורן שץ, מנכ"ל SEO ישראל, אמר כי "החיפוש המתמיד אחר אנשי מקצוע טובים בתחום המדיה החברתית הוביל אותנו לרכישת הפעילות של סומו, על מנת לאתר את הסטודנטים המצטיינים  ולשלבם בצוות מחלקת המדיה החברתית שלנו".

אירועים קרובים