התגלה ברשת: רושעות שמתחזות למחוללי קוד מזויפים לחלונות 8

מחוללי הקוד המזויפים, טוענים בחברת האבטחה טרנד מיקרו, גורמים להפניה לאתרי דיוג ולאתרים שונים שמכילים נוזקות, שמטרתן להדביק את המחשבים בסוס טרואיני ● עוד מסרה החברה, כי "האנשים שעומדים מאחורי הרושעות הללו מקווים לרכוב על הפופולריות שלו חלונות 8 ועל הלהיטות של משתמשים לנסות את התוכנה החדשה"

מחוללי מפתחות קוד מזויפים (KeyGen) להפעלת חלונות 8 (Windows 8), מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט (Microsoft), התגלו בימים האחרונים ברחבי רשת האינטרנט.

על פי חברת האבטחה טרנד מיקרו (Trend Micro), לא מדובר במחוללי קוד שאכן מספקים קוד להפעלה מלאה אך בלתי חוקית של חלונות 8, אלא מנסים לנצל את הביקוש הער יחסית למערכת ההפעלה כדי להשתיל נוזקות במחשבי המשתמשים, אשר מתפתים להוריד אותם כדי להפעיל עותק לא מורשה של חלונות.

חלק ממחוללי הקוד המזויפים, טוענים בחברת האבטחה, גורמים להפניה לאתרים שונים שמכילים נוזקות, שמטרתן להדביק את המחשבים בסוס טרואיני. בנוסף, חלק מהמחוללים מפנה לאתרי דיוג, ויש שדורשים לשלוח מסרון למספר מסוים כדי לקבל את המספר שמאפשר להפעיל עותק של חלונות 8 – גם אם לא נרכש באופן חוקי.

"האנשים שעומדים מאחורי הרושעות הללו מקווים לרכוב על הפופולריות שלו חלונות 8 ועל הלהיטות של משתמשים לנסות את התוכנה החדשה. עד עתה, השימוש בתוכניות, תוכנה או יישומים חדשים כמארב למשתמשים הוכיח את עצמו", מסרה החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים