גוגל עדכנה את מערכת ההפעלה של Nexus 4 ו-Nexus 10 לאנדרואיד 4.2.1

המטרה העיקרית של העדכון הוא לטפל בבעיה מוזרה שהתגלתה ביישום אנשי הקשר של המכשירים, שגרמה להעלמת החודש דצמבר מאפשרויות הבחירה של התאריכים השונים המקושרים ליישום ● משתמשי הטאבלט בגרסת ה-7 אינץ' שלו כבר הספיקו לדווח על שיפורים משמעותיים במהירות העבודה והתגובה של המכשיר

גוגל (Google) עדכנה את מערכת ההפעלה של מכשיריה החדשים הסמארטפון Nexus 4 והטאבלט    Nexus 10- מאנדרואיד (Android) גרסה 4.2 לגרסה 4.2.1. העדכון הותאם לשימוש גם במכשירי Galaxy Nexus הראשונים בטכנולוגיית +HSPA ולטאבלטים Nexus 7. המטרה העיקרית של העדכון הוא לטפל בבעיה מוזרה שהתגלתה ביישום אנשי הקשר של המכשירים, שגרמה להעלמת החודש דצמבר מאפשרויות הבחירה של התאריכים השונים המקושרים ליישום – כגון תאריך לידה, קביעת פגישות ועוד.

העדכון, שמבוצע בצורה אלחוטית, מטפל בכמה בעיות נוספות שקשורות ליכולות התקשורת של המכשירים, כולל בלוטות' ו-WiFi. משתמשי הטאבלט בגרסת ה-7 אינץ' שלו כבר הספיקו לדווח על שיפורים משמעותיים במהירות העבודה והתגובה של המכשיר, שהפך לאחד ממכשירי הטאבלט הפופולריים ביותר.

ככלל, גרסה 4.2 של אנדרואיד, שעדיין מכונה ג'לי בין (Jelly Bean), סיפקה לבעלי מכשירי Nexus שצוידו בגרסה 4.1 עדכונים רבים יחסית, כגון אפשרות שימוש במספר חשבונות משתמש, וודג'טים שניתן לשנות את גודלם, שימוש במחוות בזמן הקלדה, הודעות שניתן לבצע איתן פעולות ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים