האקרים איראניים פרצו לשרת הסוכנות הבינלאומית לאטום וקראו לחקור את ישראל

ישראל היא "המדינה היחידה במזרח התיכון אשר חמושה בנשק גרעיני שלא באופן מוצהר, ואשר אינה חתומה על האמנה למניעת הפצת נשק גרעיני. ישראל מחזיקה ארסנל גרעיני מעשי, אשר קשור לגוף צבאי גדל", כתבו ההאקרים באתר Cryptome.org

האקרים איראניים פרצו לשרת הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א), ופרסמו את פרטיהם האישיים של כמה מומחי גרעין העובדים עימה.

דוברת סבא"א, גיל טיודור, אישרה אמש (ד') את דבר הפריצה ואמרה, כי אכן "כמה פרטי קשר" של המומחים פורסמו השבוע באתר של האקרים. "הסוכנות מצרה על הפרסום של מידע שנגנב משרת ישן, שנסגר לפני זמן מה. ננקטו צעדים כדי למנוע פגיעות נוספות בשרת זה", אמרה טיודור והוסיפה, כי הצוותים הטכניים ואנשי אבטחת המידע של הסוכנות "ממשיכים לנתח את המצב ולעשות כל שניתן כדי להבטיח שמידע נוסף לא ייפגע".

באתר Cryptome.org פרסמו ההאקרים קריאה לחקור את תכנית הגרעין של ישראל: "המדינה היחידה במזרח התיכון אשר חמושה בנשק גרעיני שלא באופן מוצהר, ואשר אינה חתומה על NPT, האמנה למניעת הפצת נשק גרעיני. ישראל מחזיקה ארסנל גרעיני מעשי, אשר קשור לגוף צבאי גדל". ההודעה פורסמה תחת השם Parastoo (אשר בפרסית משמעותה סנונית, ציפור, או שם של אישה) וכללה מספר גדול של כתובות דוא"ל ופרטי מומחי גרעין.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אמיר סרנגה

    מפעילי הצנטריפוגות האיראניים דיווחו למפקדיהם כי נוצר עומס יתר בשימוש ויש לעכב מעט את כמות העשרת האורניום אך לא זכו לאוזן קשבת ולכן בוצעה הפריצה האחרונה המתוארת בכתבה לעיל כדי לחקור האם ידיעה זו הודלפה על ידי פקחי הסוכנות לאנרגיה אטומית שביקרו במתקנים הגרעיניים של מדינת איראן. .. אמיר סרנגה

אירועים קרובים