מידרוג אשררה מחדש דירוג Aa3 לאג"ח של מטריקס

בין הגורמים התומכים בדירוג, ציינה מידרוג את המעמד העסקי החזק של החברה בקרב החברות הפועלות בענף ה-IT בישראל, המתבטא לדבריה במוניטין גבוה ונתחי שוק גבוהים ● משה אטיאס, סמנכ"ל הכספים של מטריקס: "בתקופה מאתגרת כמו זו, אנו גאים על ההישג שבעתיים"

משה אטיאס, סמנכ"ל הכספים של מטריקס. צילום: פלי הנמר

מידרוג העניקה למטריקס אשרור מחדש לדירוג Aa3 לאג"ח (סדרות א'), שהנפיקה ענקית ה-IT באוגוסט 2007, עם אופק יציב. בדו"ח שפרסמה מדרוג צוין, כי "מטריקס הינה החברה הגדולה בשוק ה-IT בישראל, בעלת נתח שוק משמעותי של כ-17% ומובילה במגזרי הפעילות העיקריים שלה".

בין הגורמים התומכים בדירוג, ציינה מידרוג את המעמד העסקי החזק של החברה בקרב החברות הפועלות בענף ה-IT בישראל, המתבטא לדבריה במוניטין גבוה ונתחי שוק גבוהים. לחברה, על פי מידרוג, יתרון תחרותי בזכות המגוון הרחב של השירותים המוצעים על ידה ללקוחותיה, הסינרגיה בין תחומי הפעילות המגוונים, ניסיונה המוכח במיזוגים ורכישות מוצלחים ויתרון הגודל.

עוד קבעה מידרוג, כי למטריקס מספר רב של פרויקטים המבוצעים במקביל ובסיס לקוחות רחב, ותיק ופרוס על מגוון ענפי המשק. החברה, על פי מידרוג, חשופה למגזר הפיננסים, המאופיין בחסמי כניסה גבוהים ומהווה כ-35% עד 40% מסך הכנסותיה – שיעור גבוה מהממוצע הענפי. כמו כן, צוין, התברכה מטריקס בניהול ממוקד ואיכותי עם ותק ויציבות בדרגי הניהול.

משה אטיאס, סמנכ"ל הכספים של מטריקס: "מטריקס זכתה פעם נוספת בדירוג הגבוה ביותר בענף, Aa3, עליו היא שומרת מיום הנפקת האג"ח ב-2007, לרבות שמירה על אופק יציב. בתקופה מאתגרת כמו זו, אנו גאים על כך שבעתיים. פיזור המגזרים והלקוחות שלנו, הניהול המנוסה והזהיר ומנועי הצמיחה המגוונים שלנו בתחומים השונים, מקנים לנו את היכולת לתת בטחון לציבור המשקיעים ולזכות באמון גבוה בהמשך הצלחת החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים