אפל תתחיל למכור בסין את מחשבי ה-iPad Mini ומכשירי ה-iPhone 5 בסוף השבוע

מכירת ה-iPad Mini וה-iPad מהדור הרביעי תחל בסין ביום ו' הקרוב ומכירת ה-iPhone 5 - ביום ו' בשבוע הבא ● מחירי המכשירים יהיו דומים למקובל בארצות אחרות ● אפל אוחזת ביותר מ-70% משוק מחשבי הלוח הסיני - הרבה לפני החברה המקומית לנובו

אפל (Apple) הודיעה, כי החל מיום ו' הקרוב היא תמכור את המוצרים שלה מהדור החדש – מחשבי iPad Mini, מחשבי iPad מהדור הרביעי עם צגי Retina ומכשירי iPhone 5 – בסין. מאפייני המוצרים שיימכרו בסין ומחיריהם דומים למקובל בארצות אחרות: מחשבי ה-iPad Mini יעלו במדינת הענק החל מ-329 דולרים והמחיר ההתחלתי של מחשבי ה-iPad מהדור הרביעי יעמוד על 499 דולרים.

בשלב הראשון תחל המכירה של מחשבי iPad Mini ומחשבי iPad מהדור הרביעי עם תקשורת Wi-Fi בלבד. החל מיום ו' ניתן יהיה להזמין אותם מאתר האינטרנט של אפל, והחל מיום ה' ניתן יהיה להזמין אותם מראש בחנויות הפיזיות ולאסוף אותם למחרת.

באפל מדגישים, כי רק לקוחות שיזמינו את המוצרים מראש יוכלו לאחר מכן לאסוף אותם מחנויות אפל הרשמיות בסין. מדיניות זו יושמה כלקח מהההשקה של מכשירי ה-iPhone 4S, שבמהלכה השליך המון זועם ביצים על חנות הדגל של אפל בבייג'ינג, ובעקבות האירוע החלה החברה למכור את מכשירי ה-iPhone בסין רק באמצעות אתר האינטרנט שלה.

בשלב הבא תחל המכירה בסין של מכשירי ה-iPhone 5, לאחר שבשבוע שעבר העניקו הרשויות בסין אישור גישה לאינטרנט למכשירים אלה. ניתן יהיה להזמין את המכשירים החל מיום ו' בשבוע הבא, 14 בדצמבר, מאתר האינטרנט של אפל, והחל מיום ה' בשבוע הבא, 13 בדצמבר, ניתן יהיה להזמין אותם מראש בחנויות הפיזיות ולאסוף אותם למחרת.

על פי אפל, מחשבי ה-iPad Mini ומחשבי ה-iPad מהדור הרביעי כבר נמכרים ב-42 מדינות, ואילו מכשירי ה-iPhone 5 מוצעים ב- 47 מדינות, ובכלל זה ארצות הברית, אוסטרליה, קנדה, צרפת, גרמניה, יפן ובריטניה.

מלבד בחנויות אפל, יימכרו בסין מכשירי ה-iPhone ומחשבי ה-iPad מהדור החדש באמצעות משווקים מורשים.

מנתונים של Analysis Intenational עולה, כי הנתח של מחשבי ה-iPad בסין עומד על 71.42% משוק מחשבי הלוח, בעוד שלנובו (Lenovo) הסינית מחזיקה בנתח של 10.52% בלבד. במקום השלישי נמצאת Eben עם 3.61% ואחריה סמסונג (Samsung), שאוחזת ב-3.53% משוק הטאבלטים הסיני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים