אנדרו קתרו, רד-האט: "הסביבה הווירטואלית כבר לא הטרוגנית ורוב הארגונים מתכננים Hypervisor שני"

"בעבר נהגו לומר שלא פוטר המנמ"ר שרכש מיינפריים של יבמ, שרכש חלונות של מיקרוסופט או שהטמיע פרויקט וירטואליזציה מבוסס VMware; כיום המצב משתנה ורוב הארגונים מתכננים Hypervisor שני, או שכבר יש להם שניים", אמר קתרו, מנהל בכיר לניהול מוצר ברד-האט ● הוא ציין ש-"יש יותר ויותר הטמעות של טכנולוגיית KVM, שפותחה במרכז הפיתוח של רד-האט בישראל", וכי הן נעשות "לא רק במיחשוב ענן אלא גם בארגונים"

"בעבר נהגו לומר שלא פוטר המנמ"ר שרכש מיינפריים של יבמ (IBM). לאחר מכן אמרו זאת גם על מנמ"ר שרכש חלונות (Windows) של מיקרוסופט (Microsoft) ובהמשך גם על מנמ"ר שהטמיע פרויקט וירטואליזציה מבוסס VMware. אלא שכיום המצב משתנה, הסביבה הווירטואלית כבר אינה הטרוגנית ורוב הארגונים מתכננים Hypervisor שני, או שכבר יש להם שניים", כך אמר אנדרו קתרו, מנהל בכיר לניהול מוצר ברד-האט (Red Hat).

קתרו דיבר בכנס Virtualization 2012, שנערך היום (ב') במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהפקת אנשים ומחשבים ובהשתתפות מאות מקצוענים מהתחום. מנחה הכנס היה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה. יצוין, כי המפיצה הרשמית של רד-האט בישראל היא מטריקס.

לדברי קתרו, "טכנולוגיית הווירטואליזציה KVM, שפותחה במרכז הפיתוח של רד-האט בישראל, על בסיס רכישת קומראנט, נחשבת לאבן דרך משמעותית להתפתחות הווירטואליזציה בקוד הפתוח. יש יותר ויותר הטמעות בתחום זה – לא רק במיחשוב ענן אלא גם בארגונים. הטכנולוגיה משדרגת את המערכות הווירטואליות בעולם הלינוקס (Linux) ומספקת פלטפורמה ארגונית אמינה ויציבה".

הוא ציין ש-"רד-האט היא ספקית ה-IT המובילה בעולם פתרונות הקוד הפתוח ומשתייכת למדד חברות ה-S&P 500. מנמ"רים מדרגים אותנו כבר שבע שנים ברציפות כאחת הספקיות המובילות בהבאת ערך בתוכנה ארגונית".

גרסה 3.0 של RHEV (ר"ת Red Hat Enterprise Virtualization), אמר קתרו, מבוססת על טכנולוגיית הווירטואליזציה KVM. הוא הוסיף, כי "פתרון הווירטואליציה שלנו מאפשר מעבר מלא לפלטפורמת לינוקס וקוד פתוח תוך שמירה על האפשרות לעבודה בסביבת מיקרוסופט".

"מדובר בפתרון החסכוני ביותר בשוק, שמספק תועלות ביכולת גמישות, גידול, ביצועים ואמינות", לדבריו. "אנחנו מספקים הפחתת השקעות ועלויות תחזוקה תוך שמירה על אמינות".

קתרו ציין ש-"בקרוב תצא גרסה 3.1 של RHEV שתכלול Web admin שיתבסס כולו על HTML, עם שיפור ביכולת גידול משתנה, הגדלת יכולת ההגירה ממכונות פיזיות לווירטואליות, מכסות לאחסון, שיפור ביצועים ועוצמות מיחשוב, הגירות אחסון, ניהול דיסקים ו-Snapshots חיים".

הוא סיים בציינו, כי "ארגונים רבים, מהם ארגוני ענק, כבר מריצים יישומים עסקיים קריטיים שלהם על גבי הפתרון שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים